728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۳۹هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۳۹هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است

اعتراف وحشتناک ظریف: نمکی و تیمش که دنباله‌روی مخبر بودند در واردات واکسن تعلل می‌کردند تا واکسن برکت برسد

از زمان منع ورود واکسن توسط خامنه‌ای دستکم ۲۴۰هزار نفر در اثر کرونا جان باختند

 

  • روزنامه حکومتی آرمان: بعد از اشتباهات دولت قبل در مورد واکسن، حال مردم را سرگرم واکسیناسیون و عــددسازی می‌کنند.
  • نظام پرستاری تهران: ما در کل کشور نزدیک به ۱۴۰هزار پرستار مبتلا به کرونا داشتیم که بیش از ۶۰هزار نفر در تهران بودند.
  • در تهران بیماران قارچ سیاه در حال افزایش است ۱۰۷مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان بستری هستند و روزانه افزایش می‌یابد.
  • نماینده مجلس ارتجاع: شرایط مازندران از لحاظ کرونا بسیار شکننده است و وضعیت استان به سمت قرمز می باشد.
  • دانشگاه پزشکی کاشان: فوتیها هم‌چنان بالاست. بستری بیماران در بخش موقت به ۵۷۱۸نفر می‌رسد که بسیار نگران‌کننده است.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز یکشنبه ۴مهر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۳۹هزار و ۷۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۵۵۵۳نفر، در آذربایجان غربی به ۱۵۶۶۳نفر، در اصفهان به ۲۹۲۷۰نفر، در بوشهر به ۴۹۸۹نفر، در تهران به ۱۰۳۱۵۶نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۳۳۳۵نفر، در خراسان رضوی به ۳۶۰۲۵نفر، در خوزستان به ۲۶۹۴۶نفر، در زنجان به ۴۲۶۰نفر، در فارس به ۱۵۷۶۴نفر، در قزوین به ۴۸۴۴نفر، در قم به ۱۲۰۹۵نفر، در کرمان به ۱۱۶۸۲نفر، در کرمانشاه به ۷۸۳۴نفر، در گیلان به ۱۵۳۷۰نفر، در مازندران به ۱۶۵۲۰نفر، در هرمزگان به ۷۵۰۵نفر و در یزد به ۷۲۹۸نفر رسیده است.

 

در حالی‌که روز گذشته رئیسی جلاد۶۷ در یک دروغ مضحک گفت: «چند روز آینده ۷۰درصد جامعه واکسینه می‌شوند». امروز روزنامه حکومتی آرمان نوشت: «طی چند وقت اخیر، وزیر بهداشت و دیگر سران کشور از واکسیناسیون ۵۰درصدی سخن گفته و وعده افزایش آن تا ۷۰درصد را داده‌اند. چنین سخنانی نه تنها یک اشتباه فاحش، بلکه نتیجه آن عادی‌سازی کرونا در جامعه خواهد بود. تنها واکسیناسیون کامل ۷۰درصدی می‌تواند ایمنی جمعی ایجاد کند. منظور از واکسیناسیون کامل تزریق دو دُز واکسن با فاصله تعیین شده از سوی شرکت واکسن ساز است. نمی‌توان اعلام کرد که یک دُز واکسن تزریق شده و ایمنی‌زایی جمعی ایجاد شده است یا همه مردم یا ۵۰درصد مردم واکسینه شده‌اند. عده‌یی قصد دارند بعد از اشتباهاتی که در دولت قبل صورت گرفت حال مردم را سرگرم واکسیناسیون و عــددسازی و آمار کنند»

ظریف وزیر خارجه آخوند روحانی در یک اعتراف دیرهنگام و بعد از جانباختن شمار کثیری از مردم به‌خاطر عدم ورود واکسن گفت: «در قضیه واکسن بخشهایی از دولت هماهنگ نبودند. من متوجه شدم این حرف مربوط به آقای نمکی و تیمش است که دنباله‌روی آقای مخبر بودند و تعلل می‌کردند در واردات واکسن تا واکسن برکت برسد» (خبرآنلاین ۴مهر۱۴۰۰). مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان خمینی امپراطوری مالی تحت کنترل خامنه‌ای بود که هم‌اکنون معاون اول رئیسی است. از ۱۹دیماه ۱۳۹۹ که خامنه‌ای ورود واکسن به ایران را ممنوع کرد حداقل ۲۴۰هزار بیمار کرونایی جان‌باخته‌اند.

زارعیان، رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: «قطعاً کادر درمان و بالاخص پرستاران بسیار خسته و فرسوده هستند. حتماً به یک ریکاوری و فرصتی نیاز دارند که انرژی از دست رفته خودشان را احیا کنند. ما در کل کشور نزدیک به ۱۴۰هزار نفر پرستار مبتلا به کرونا داشتیم. بیش از ۶۰هزار نفر فقط در تهران به کرونا مبتلا شدند و به اجبار از چرخه مراقبت از بیماران خارج شدند و این بار بسیار مضاعفی را روی دوش سایر همکاران پرستار قرار داد» (همشهری ۴مهر۱۴۰۰).

در تهران، معاون بیمارستان خمینی گفت: «آمار بیماران قارچ سیاه در حال افزایش است ۱۰۷بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان بستری هستند و این آمار روزانه افزایش می‌یابد و کمبود دارو برای این بیماران هم‌چنان ادامه دارد» (خبرگزاری حکومتی مهر ۴مهر۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «طی ۲۴ساعت گذشته ۲۸نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که ۱۷نفر از این تعداد، مربوط به ارومیه بود. در ۲۴ساعت گذشته با افزوده شدن۳۱۴نفر به بیماران بستری، کل بستری شدگان به ۲۰۳۵نفر رسیده است که از این تعداد ۳۰۴نفر در ICU بوده و ۷۳نفر فقط با استفاده از ونتیلاتور قادر به تنفس هستند» (ایرنا ۴مهر ۱۴۰۰).

در قزوین، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: بیماران بدحال کرونایی در بخش ICU بیمارستانهای استان «۱۵.۴ درصد افزایش یافته است» (خبرگزاری نیروی قدس ۴مهر۱۴۰۰).

در مازندران، شریعتی نماینده بهشهر در مجلس ارتجاع گفت: «شرایط استان مازندران از لحاظ شیوع بیماری کرونا بسیار شکننده است و وضعیت استان بین قرمز و نارنجی بوده و بیشتر به سمت قرمز می‌باشد» (ایسنا ۴مهر۱۴۰۰).

در اصفهان، معاون بهداشت دانشگاه پزشکی کاشان گفت: «آمار فوتیها هم‌چنان بالا است. هم‌چنین تعداد مراجعان به کلینیک‌های دانشگاه پزشکی کاشان طی ۲۴ساعت گذشته ۴۲۴نفر و بستری بیماران در بخش موقت تاکنون به ۵۷۱۸بیمار می‌رسد که این موضوع بسیار نگران‌کننده است» (خبرگزاری نیروی قدس ۴مهر۱۴۰۰).

در هرمزگان، سخنگوی دانشگاه پزشکی گفت: «هفته گذشته در شهرستان بشاگرد و جزیره کیش، به‌رغم واکسیناسیون خوب، شاهد افزایش موارد مثبت بیماری بودیم» (همشهری ۲۶مهر۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۴مهر۱۴۰۰ (۲۶سپتامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f609970-aba1-43e4-a2ec-384015cb9144"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات