728 x 90

آخوند علم‌الهدی: [قیام ۸۸] فتنه براندازی بود

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدر زن رئیسی جلاد در نمایش جمعه روز ۱۰دیماه با یادآوری و ابراز وحشت از قیام ۸۸ گفت: [قیام ۸۸]، فتنه براندازی بود مسأله تخلف انتخابات و رقابت انتخاباتی افسانه بود.

علم‌الهدی با اعتراف به بزرگی قیام۸۸ گفت : هیچ‌کس عمق فتنه ۸۸ را نفهمید و هنوز هم بسیاری درک نمی‌کنند، فتنه ۸۸، فتنه براندازی بود مسأله تخلف انتخابات و رقابت انتخاباتی افسانه بود؛ دشمن ۱۰سال برنامه‌ریزی کرده بود تا این فتنه همه چیز را برنامه‌ریزی کند و اتصال بین امام و امت را از بین ببرد و بر هر دو مسلط شود. لذا در فتنه ۸۸ دشمن حلقه وسط یعنی خواص را هدف قرار داد و آنها را گول زد و متأسفانه این خواص بصیرت نداشتند و بی‌بصیرت شدند و توطئه دشمن را نفهمیدند و عمق فتنه دشمن را تنها خود مقام معظم رهبری درک کردند و خواص درک نکردند..... خواص را هدف قرار داد و ریزش کرد در خط مقابل رهبری؛ دشمن مملکت را به آشوب کشاند و خواص به‌خاطر بی‌بصیرتی تماشا کردند.

علم‌الهدی از این‌که رژیم سرنگون نشده با شادی گفت: خوشبختانه از سال۸۸تا امسال ۱۲سال می‌گذرد و آن اتصال قوی‌تر و نیرومندتر و با ارزشمندتر شده. .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bf08640-2345-45d2-8301-06b7495b361d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات