728 x 90

سازمان اطلاعات و امنیت کانادا: فعالیت‌های رژیم ایران امنیت کانادا و کانادایی‌ها را به خطر می اندازد

سازمان اطلاعات و امنیت کانادا
سازمان اطلاعات و امنیت کانادا

سازمان اطلاعات و امنیت کانادا در گزارشی که روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت منتشر کرد فعالیت‌های خصمانه رژیم ایران را عامل به خطر افتادن امنیت کانادا و کانادایی‌ها و تضعیف ارزشهای دموکراتیک این کشور دانست.
سازمان اطلاعات و امنیت کانادا در گزارش خود با اشاره به این‌که رژیم ایران به‌دنبال نفوذ در جامعه ایرانیان مقیم این کشور و جمع‌آوری اطلاعات درباره آنهاست اضافه کرد: «جمهوری اسلامی در خاک کشورهای غربی به توطئه‌های مرگبار و جاسوسی علیه مخالفان خود اقدام می‌کند و حتی مخالفانش را که آنها را دشمن می‌نامد، هدف قرار داده و حذف می‌کند».

گزارش مذکور هم‌چنین با پیش‌بینی فعالیت‌های تهدیدآمیز رژیم ایران علیه کانادا و متحدانش در سال ۲۰۲۴ اضافه کرد: «حکومت ایران به‌دنبال گسترش نفوذ خود به کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و لبنان و استفاده از گروه‌های نیابتی و شبه‌نظامی مانند حزب‌الله لبنان و حوثی‌های یمن است و روابط نزدیکی با روسیه برقرار کرده و با این کشور در «محور مقاومت» علیه غرب همکاری می‌کند».
این گزارش در حالی منتشر شد که روز گذشته پارلمان کانادا با اکثریت قاطع ۳۲۷رأی مثبت لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران خامنه‌ای را تصویب کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea8e79ba-b3c7-4479-a53a-5abd4b53b2a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات