728 x 90

-

پیامهای همبستگی لرد کینگ و لرد کاتر با تظاهرات بزرگ ایرانیان آزاده در نیویورک

-

لرد کاتر و لرد کینگ
لرد کاتر و لرد کینگ
لرد کینگ و لرد کاتر، اعضای مجلس اعیان انگلستان، با صدور اطلاعیه‌هایی از تظاهرات بزرگ ایرانیان آزاده در نیویورک علیه حضور احمدی‌نژاد در سازمان ملل که روز اول مهرماه (۲۳سپتامبر) برگزار می‌شود، حمایت کردند.
لرد کینگ، عضو مجلس اعیان انگلستان، در پیام خود نوشت: به‌عنوان یک عضو پارلمان بریتانیا که سالیان است قویاً از شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق در مبارزه مشروعشان برای محقق کردن تغییر دموکراتیک در ایران حمایت کرده است، از برگزاری تظاهرات برنامه‌ریزی شده در مقابل مقر سازمان ملل‌متحد در نیویورک علیه حضور رئیس‌جمهور فاشیست ملایان، محمود احمدی‌نژاد، استقبال می‌کنم. مردم ایران آماده تغییر دموکراتیک هستند. سازمان ملل‌متحد باید به‌جای اجازه دادن به یک دیکتاتور بیرحم و فاشیست جهت شرکت در مجمع عمومی، از خواست مردم ایران برای تغییر دموکراتیک حمایت کند.
لرد کینگ در پیام خود نوشت: در گذر سالیان، خیابانهای ایران مملو از تظاهر‌کنندگان معترض شده و جای هیچ شکی باقی نمانده که حمایت از ”راه‌حل سوم“ خانم رجوی، تنها راه تحقق دموکراسی برای مردم ایران و صلح و ثبات در منطقه است.

لرد کاتر، عضو دیگر مجلس اعیان انگلستان، طی پیامی در حمایت از تظاهرات بزرگ ایرانیان آزاده در نیوریورک علیه حضور پاسدار احمدی‌نژاد در مقر ملل‌متحد نوشت: من قویاً معتقدم که آمریکا نباید به احمدی‌نژاد و همدستانش اجازه سفر به نیویورک بدهد و سازمان ملل‌متحد نیز نباید در مجمع عمومی وی را راه بدهد. احمدی‌نژاد از طریق گفتار و کردارش علیه مردم ایران و جامعه بین‌المللی اعلام جنگ کرده و باید از ورود به سازمان ملل‌متحد منع شود.
مردم ایران از طریق اعتراضات مستمر ضد حکومتی خود نشان داده‌اند که آماده تغییر هستند.
در مقابل رژیم حاکم طبق شیوه معمول خود، با شکنجه و اعدام به خواستهای دموکراتیک مردم پاسخ می‌دهد. صدها تن از تظاهر‌کنندگان هم‌چنان در زندانهای ایران به‌سر می‌برند و به اتهام ساختگی محاربه با خطر اعدام روبه‌رو هستند.
لرد کاتر در پیام خود می‌افزاید: رژیم ایران از دموکراسی که سازمان مجاهدین خلق ایران خواستار آن است، هراس دارد و به همین دلیل اکنون خانواده‌های اعضای مجاهدین مستقر در کمپ اشرف را هدف فشارهای خود قرار داده است. من قویاً از اقدامات سازمان مجاهدین خلق ایران و ائـتلاف شورای ملی مقاومت ایران برای تحقق تغییر دموکراتیک در ایران حمایت می‌کنم و در انتظار روزی هستم که مردم ایران بتوانند تحت حکومت منتخب خودشان زندگی کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd45e4cc-5244-4886-b637-de9703405a89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات