728 x 90

حملات سنگین اسراییل به جنوب لبنان و اسارت سه شبه‌نظامی حزب‌الله مورد حمایت ایران

حملات سنگین اسراییل به جنوب لبنان
حملات سنگین اسراییل به جنوب لبنان

العربیه روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه نوشت: پس از حملات هوایی اسراییل در صبح چهارشنبه به حومه جنوبی بیروت، این کشور بیش از ۱۰حمله دیگر را به منطقه نبطیه در جنوب لبنان انجام داد.

به گزارش خبرنگار العربیه، جنگنده‌های اسراییلی شهر نبطیه و روستاهای اطراف آن از جمله نبطیه التحتا، نبطیه الفوقا، زبدین، کفر تبنیت و کفر جوز را هدف قرار دادند.

هویدا الترک، فرماندار نبطیه، اعلام کرد که جنگنده‌های اسراییلی با ۱۱حمله هوایی به این منطقه، چیزی شبیه به «کمربند آتش» ایجاد کردند.

این مقام لبنانی هم‌چنین درباره خسارت‌های جانی این حملات جزئیاتی ارائه کرد و خبر کشته شدن شهردار نبطیه را تأیید کرد. بر اساس آمارهای اولیه خبرگزاری فرانسه، این حملات منجر به کشته شدن پنج نفر شده است.

 

منابع العربیه گزارش دادند که ارتش اسراییل سه نفر از شبه‌نظامیان حزب‌الله را، علاوه بر چهار نفری که روز گذشته اعلام شده بود، به اسارت گرفته است و بدین ترتیب تعداد اسرا به هفت نفر رسید.

ارتش اسراییل روز گذشته اعلام کرده بود که سه شبه‌نظامی حزب‌الله را در عملیات زمینی در جنوب لبنان به اسارت گرفته است و هم‌چنین یک تونل زیرزمینی در داخل ساختمانی متعلق به حزب‌الله کشف کرده‌اند.

اسرائیل هم‌چنین مدعی شد که این سه نفر از اعضای نیروی رضوان، واحد نخبه حزب‌الله، بودند که با تجهیزات جنگی متعدد سنگر گرفته و محاصره شدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/925cf26b-c6eb-4d80-b777-638d15c56e7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات