728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند حمید روحانی علیه روحانی: در عمرم کسی را ندیدم که این‌قدر دروغ بگوید و مردم را فریب دهد

-

آخوند روحانی - آخوند حمید روحانی
آخوند روحانی - آخوند حمید روحانی
آخوند حمید روحانی که حرفهای وی را روزنامه رسالت وابسته به باند فاشیستی مؤتلفه 18 آذر 95 نقل کرده در جلسه‌یی در رفسنجان، روحانی را فریبکار و دروغگو و تسلیم آمریکا خواند.

وی در این جلسه ابتدا نسبت به جلوگیری از سخنرانی وی در قم و اصفهان، به روحانی و دولت وی تاخت و گفت: «کسانی از آزادی بیان و آزادی قلم حرف می‌زنند که فاشیست‌ترین سانسور را در همه جا حاکم می‌کنند، آیا این آزادی است و آزادی برای کسانی است که قلم و زبان آمریکا را دارند، فقط اینها آزادند؟».

این آخوند وابسته به باند خامنه‌ای سپس اضافه کرد: «ما امروز با دولتی مواجهیم که هوادار تسلیم در برابر آمریکاست. بی‌ایمانی غوغا می‌کند من در عمر خود ندیدم کسی که این قدر دروغ بگوید و مردم را فریب دهد».

حمید روحانی بعد هم برای اثبات حرفهایش مبنی بر فریبکاری و دروغگویی رئیس‌جمهور رژیم به حرفها و وعده‌های خود او استناد کرد و گفت: «چند نمونه از دروغهای آشکار را عرض کنم در 23 تیر سال گذشته رئیس‌جمهور گفت که امروز به ملت ایران اعلام می‌کنم که طبق توافق هسته‌ای، تمام تحریم‌ها حتی تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی حذف خواهد شد، تحریم‌های اقتصادی شامل بانکی، پتروشیمی، بیمه و فلزات گرانبها لغو خواهد شد... همچنین در 27 دی ماه 94 رئیس‌جمهور کشورمان افزود که امروز با اعلام رسمی اجرای برجام از پرونده هسته‌یی ایران امنیت‌زدایی شد، قطعنامه‌های ظالمانه علیه ایران لغو شد، طومار تحریم در هم پیچیده شد، حقوق نسبی ایران تصویب شد، اقتصاد ایران در مدار اقتصاد جهانی قرار گرفت و اکنون زمان تاختن و بالیدن است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3fab9f4-fa1f-4113-bcd3-70a9c12196d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات