728 x 90

سوريه,

گزارش ویژه از آخرین وضعیت شهر خونفشان حلب (کلیپ + تصویر)

-

کشته شدن کودکان در اثر بمباران حلب
کشته شدن کودکان در اثر بمباران حلب
هم‌زمان با جنایات جنگی اسد در شهر تحت محاصره حلب، حومه‌های این شهر نیز با جنایت‌های رژیم سوریه و عوامل اعزامی خامنه‌ای مواجهند.

کشتار و بمباران و جنایت‌های ضدبشری رژیم اسد و عوامل سپاه خامنه‌ای علیه مردم سوریه، به هیچ منطقه‌یی محدود نمی‌شود. در حالی که اخبار بمبارانهای حلب در صدر خبرهای دنیاست، جنایات مستمری نیز علیه مردم ساکن در حومه‌های این شهر صورت می‌گیرد.

یکی از خبرنگاران حومه جنوبی حلب در گزارشی برای سیمای آزادی به مصاحبه با شهروندان این منطقه پرداخت:
 
 
 
گزارشگر: ما اکنون در حلب جنوبی هستیم، وضعیت منطقه را هم‌زمان با حملات شبه‌نظامیان (رژیم ایران) که در کنار رژیم سوریه می‌جنگند و بمبارانها توسط هواپیماهای روسی، برایمان توضیح بدهید:
 
 
شهروند: وضعیت در این‌جا بسیار، بسیار دشوار است. جبهه در نزدیکی ماست... ما مردم علیه رژیم (اسد) هستیم چرا که رژیمی فاسد است و ما را غارت و آواره کرده؛ امروزه (سوریها) برای پیدا کردن کار به سراسر جهان می‌روند، در حالی که زمین‌هایمان حاصلخیز است و برای خودکفایی کافی است دزدان در این کشور با رژیم (اسد) باقی ماندند و شبه‌نظامیان (رژیم) ایران به آنها کمک می‌کنند.
 
 
ابو محمد از دیگر ساکنان حومه جنوبی حلب است.
ابو محمد: هواپیماها به‌طور شبانه‌روزی ما را بمباران می‌کنند و حتی یک دقیقه هم بمباران را قطع نکرده‌اند. بشار اسد جنایتکار، مزدوران را می‌آورد و در این کشور متمرکز می‌کند، شب و روز ما را بمباران می‌کنند و نمی‌دانیم به کجا پناه ببریم؟
 


ابو محمد: حزب‌الله و (سایر) شبه‌نظامیان، (رژیم) ایران و روسیه، همه‌شان به رژیم (اسد) کمک می‌کنند و ما مردمی تک و تنها هستیم، و (البته) خدا برای ما بس است.

 
یکی دیگر از شهروندان جنوب حلب می‌گوید:
شهروند: نمی‌گذارند این‌جا کاری انجام بدهیم نیروهای (رژیم) ایران و هواپیماهای روسی، همه بر سر ما ریخته‌اند.
 
 
احمد العیسی - خبرنگار در حومه جنوبی حلب
از حومه حلب جنوبی با شهروندان دیدار کردیم و آنها درباره وضعیت تأسف‌باری به ما گفتند که نتیجه بمبارانهای شدید و به‌خصوص حمایت‌های (رژیم) ایران و شبه‌نظامیانش از رژیم (اسد) است؛ (آنها) مردم سوریه از جمله زنان و کودکان را می‌کشند؛ ما به‌خصوص در حومه جنوبی حلب، شاهد مواردی زیادی از کشتار زنان و کودکان سوری بوده‌ایم. این وضعیت سخت و اسفبار نتیجه بمبارانهای سخت هواپیماهای روسی و پشتیبانی شبه‌نظامیان (رژیم) ایران است که بر روی زمین در کنار رژیم سوریه می‌جنگند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eeb728f6-dafb-485b-a03c-bb2bef4cd5ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات