728 x 90

سناتور جونی ارنست خواستار اقدام برای توقف جنایت ایران در خاک آمریکا شد

سناتور جونی ارنست
سناتور جونی ارنست

سایت سناتور جونی ارنست روز دوشنبه ۲ مهرماه نوشت: ارنست خواستار اقدام برای توقف جنایت ایران در خاک ایالات متحده است.

 به‌دنبال گزارشهایی که نشان می‌دهد رژیم ایران به سازمانهای جنایتکار پول پرداخت می‌کند تا توطئه‌های خشونت‌آمیز - از جمله ترور - علیه منتقدان آنها در آمریکا انجام دهند، سناتور جونی ارنست (آیووا) به یک گروه دو حزبی از همکارانش پیوست و از وزارت دادگستری (DOJ) خواست که این فعالیت مجرمانه را متوقف کنید.

سناتورها نوشتند: ما می‌نویسیم تا اطلاعاتی درباره نحوه تعقیب جنایتکارانی که از طرف دشمنان خارجی در ایالات متحده مرتکب شده یا تلاش می‌کنند اعمال خشونت‌آمیز را انجام دهند، و این‌که چه تغییرات قانونی در قانون کیفری به وزارت دادگستری ایالات متحده کمک می‌کند تا این جنایات را به‌شدت تحت پیگرد قانونی قرار دهد،، درخواست کنیم»... .

ارنست قانون مجازات PUNISH را برای اعمال تحریم‌های «فشار حداکثری» علیه ایران معرفی کرده است که تا زمانی که وزارت‌خارجه بتواند تأیید کند که رژیم ایران در پنج سال گذشته از هیچ تلاشی برای کشتن یک شهروند آمریکایی یا یک مقام سابق یا فعلی ایالات متحده حمایت نکرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b895524-1a6b-47f1-a052-619ba100d60b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات