728 x 90

ايران اشرف آزادي,اشرف - حمايت بين المللي,اقدامات م

مصاحبه تلویزیون سان در کانادا با سرهنگ وسلی مارتین درباره حفاظت از اشرف

-

مصاحبه تلویزیون سان در کانادا با سرهنگ وسلی مارتین
مصاحبه تلویزیون سان در کانادا با سرهنگ وسلی مارتین
تلویزیون سان در کانادا طی مصاحبه‌ای با سرهنگ وسلی مارتین، فرمانده نیروهای آمریکایی حفاظت اشرف، از وی پرسید: شما وقتی به کمپ اشرف اعزام شدید، از سوی وزارت‌خارجه آمریکا به شما گفته شد در آن‌جا شما با تروریستها مواجه می‌شود، شما در آن‌جا با چه صحنه‌ای مواجه شدید و در واقع چه چیزی پیدا کردید؟
سرهنگ مارتین پاسخ داد: شایعات به‌طور مداوم وجود داشت و ما در هر مورد که چک کردیم، عکس آن به ما ثابت شد. واقعیت این است که مجاهدین خلق ایران خود را وقف تغییر و سرنگونی رژیم بنیادگرای حاکم بر ایران کرده‌اند و می‌خواهند آن را با یک حکومت دموکراتیک جایگزین کنند، بنابراین نقش مالکی این است که در خدمت رژیم ایران مانع این کار شود. من طی دوران ماموریتم در کمپ اشرف، از سطح دانش ساکنان تحت‌تاثیر قرار می‌گرفتم. آنها در رشته‌های مختلف مدارجی را طی کرده بودند، ما در آن‌جا با مهندس، پزشک و متخصصان بسیاری برخورد داشتیم.
تلویزیون سان از سرهنگ مارتین سؤال کرد دولت کانادا چه اقدامی می‌تواند بکند؟
وی در پاسخ گفت کانادا می‌تواند به مالکی فشار بیاورد که این ضرب‌الاجل ساختگی را لغو کند. کانادا هم‌چنین می‌تواند از ایالات متحده که در واقع باعث مشکلات ساکنان شده است بخواهد با دخالت خود به بحران پایان دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de8234d8-e846-4a83-82d7-71ec8e45ab40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات