728 x 90

قتل عام 67,زندانیان سیاسی,

کمیتهٴ کانادایی دوستان ایران دموکراتیک و حامیان استرالیایی دموکراسی در حمایت از دادخواهی زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد

-

کمیتهٴ کانادایی دوستان ایران دموکراتیک
کمیتهٴ کانادایی دوستان ایران دموکراتیک
کمیته کانادایی دوستان ایران دموکراتیک و حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران، خواستار آزادی زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد و تحقیقات مستقل بین‌المللی درباره قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 67 شدند.

کمیته کانادایی دوستان ایران دموکراتیک طی نامه‌یی به وزیر خارجه کانادا نوشت:‌ از شما می‌خواهیم رژیم ایران را وادار به آزادی خانم اکبری منفرد کنید و خواستار تحقیقات مستقل بین‌المللی درباره قتل‌عام سال67، که پارلمان کانادا به اتفاق آرا آن را در سال ۱۳۹۲ یک جنایت علیه بشریت اعلام کرد، بشوید... به دست عدالت سپردن عاملان این جنایت وحشتناک یک گام به جلو برای برخورد مؤثر با مسأله مصونیت از مجازات در سطح جهان است.

حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران نیز در نامه‌یی به وزیر خارجه استرالیا با اشاره به دادخواهی مریم اکبری منفرد در مورد اعدام خواهر و برادرانش می‌نویسند:‌ ما مصرانه از شما می‌خواهیم بلافاصله و بدون قید و شرط برای نجات جان مریم اکبری منفرد و سایر زندانیان سیاسی که به رسیدگیهای پزشکی و سایر الزامات پایه‌یی نیاز دارند اقدام کنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc09b8e0-416c-4d69-b054-ed7abf30a55c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات