رژیم اسد در روزهای اخیر با بمباران شدید مناطق مسکونی در حلب حتی از تهاجم به بیمارستانهای این شهر دست برنداشت تا بتواند جاده ورودی شهر از سمت شمال را به کنترل خود در آورد. به گفته رزمندگان جنگ و گریز در طبیعت نبرد چند ساله آنها نهفته است و ضرباتشان را هر چه قدرتمندتر به نظامیان اسد وارد خواهند آورد.
ساعتهایی بعد از به محاصره درآوردن مناطق مسکونی آزاد شده شهر حلب توسط شبهنظامیان وابسته به رژیم ایران و بعد از کنترل بخشهایی از جادهٴ ”کاستلو “، یکی از فرماندهان ”اتاق عملیات فتح حلب “گفت: رزمندگان برای عملیات نظامی جدیدی بهمنظور بازپسگیری مواضعی که شبهنظامیان رژیم ایران به اشغال خود در آوردهاند، آماده میشوند.
او تأٴکید کرد ”محاصره حلب بطول نخواهد انجامید“.
سرهنگ ”احمد عثمان ”یکی از فرماندهان ”لشکر سلطان مراد ”وابسته به ”اتاق عملیات حلب ”تأکید کرد نیروهای رژیم اسد و شبهنظامیان طرفدار آنها تمام توان خود را طی دو ماه گذشته روی جبهههای شمالی و محورکاستلو گذاشته بودند تا بتوانند حلب را محاصره کنند. او افزود این منطقه و روستاهای اطراف آن بصورت روزانه و با کلیه سلاحها هدف قرار گرفت و بارها شاهد بمبارانهای سنگین بود، امری که منجر به پیشروی عناصر اسد و کنترل بخشهای وسیعی از جادهٴ کاستلو شد
این فرمانده گفت: کلیه رزمندگان در مناطق حلب درگیر این موضوع هستند و نخواهند گذاشت شبهنظامیان از محاصره حلب سودی ببرند.
در حال حاضر کلیه گروههای رزمنده مشغول آمادهسازی برای انجام عملیات بزرگی برای بازپسگیری مواضعی هستند که عناصر اسد به تصرف خود در آوردهاند.
برای اینکار، رزمندگان نیازمند نیروهای تقویتی، پشتیبانی قدرتمند، بهعلاوه تکنولوژی و تاکتیکهای جدید هستند. او روی این نکته تأکید کرد که ”محاصره حلب بطول نخواهد انجامید و روزهای آینده این موضوع اثبات خواهد شد.
ساعتهایی بعد از به محاصره درآوردن مناطق مسکونی آزاد شده شهر حلب توسط شبهنظامیان وابسته به رژیم ایران و بعد از کنترل بخشهایی از جادهٴ ”کاستلو “، یکی از فرماندهان ”اتاق عملیات فتح حلب “گفت: رزمندگان برای عملیات نظامی جدیدی بهمنظور بازپسگیری مواضعی که شبهنظامیان رژیم ایران به اشغال خود در آوردهاند، آماده میشوند.
او تأٴکید کرد ”محاصره حلب بطول نخواهد انجامید“.
سرهنگ ”احمد عثمان ”یکی از فرماندهان ”لشکر سلطان مراد ”وابسته به ”اتاق عملیات حلب ”تأکید کرد نیروهای رژیم اسد و شبهنظامیان طرفدار آنها تمام توان خود را طی دو ماه گذشته روی جبهههای شمالی و محورکاستلو گذاشته بودند تا بتوانند حلب را محاصره کنند. او افزود این منطقه و روستاهای اطراف آن بصورت روزانه و با کلیه سلاحها هدف قرار گرفت و بارها شاهد بمبارانهای سنگین بود، امری که منجر به پیشروی عناصر اسد و کنترل بخشهای وسیعی از جادهٴ کاستلو شد
این فرمانده گفت: کلیه رزمندگان در مناطق حلب درگیر این موضوع هستند و نخواهند گذاشت شبهنظامیان از محاصره حلب سودی ببرند.
در حال حاضر کلیه گروههای رزمنده مشغول آمادهسازی برای انجام عملیات بزرگی برای بازپسگیری مواضعی هستند که عناصر اسد به تصرف خود در آوردهاند.
برای اینکار، رزمندگان نیازمند نیروهای تقویتی، پشتیبانی قدرتمند، بهعلاوه تکنولوژی و تاکتیکهای جدید هستند. او روی این نکته تأکید کرد که ”محاصره حلب بطول نخواهد انجامید و روزهای آینده این موضوع اثبات خواهد شد.