728 x 90

دهه شصت,

بیانیه انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران در رابطه با اعترافات آخوند جنایتکار فلاحیان در مورد کشتار مجاهدین و هوادارانشان

-

آخوند جنایتکار فلاحیان
آخوند جنایتکار فلاحیان
به نام خدا و به نام شهیدان سرفراز قتل‌عام 67
ما اعضای انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران، اعترافات اخیر آخوند جنایتکار فلاحیان در مورد کشتار دهه 60 را به‌عنوان سندی موثق از جنایات حسابرسی ناشده رژیم، به‌شدت محکوم می‌کنیم.

براستی چه چیزی باعث شده است که آخوند فلاحیان، بیاید و با وقاحت تمام به جنایتهایی که علیه مجاهدین صورت گرفته، اعتراف بکند و مسئول مستقیم قتل‌عام را شخص خمینی بداند و اینگونه خمینی ملعون را سپر بلای خود و دیگر عوامل قتل‌عام بکند؟!

این نشانه‌ای جز فرارسیدن زمان قضاوت تاریخ نیست! آری! در آن روزی که هیأت مرگ و پاسداران کثیف رژیم، در پشت دیوارهای زندانها، پاک‌ترین و مقاوم‌ترین فرزندان این میهن را حتی به جرم 'خریدن نان برای مجاهدین' شکنجه و اعدام می‌کردند، نمی‌دیدند روزی را که ناگزیر به ترتیب مصاحبه و اعتراف به 'عدم اعتقاد امام به قضاوت آیندگان' بشوند!

آیندگان ماییم! ما نسل جوانی که قتل‌عام سال 67 را در لابلای هزارتوی پنهانکاریهای رژیم شنیده‌ایم؛ و حالا به یمن جوشش خون زندانیان بیگناه قتل‌عام شده، حق را از باطل شناخته ایم، به حق پیوسته‌ایم، پرچم جنبش دادخواهی را برافراشته‌ایم و تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه از پا نخواهیم نشست!

زنده باد سازمان مجاهدین خلق ایران
مرگ بر اصل ولایت فقیه
تیر 96
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce92e69f-621b-4061-bc07-5117acb2fee3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات