728 x 90

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان بورس، کارگران شهرداری اهواز، دستفروشان تبریز، مردم چاف و چمخاله و سهامداران غارت‌شده بانک دی

تجمعات اعتراضی در شهرهای میهن
تجمعات اعتراضی در شهرهای میهن

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان بورس

در اعتراض به خیانت مدیران سازمان بورس و غارت سرمایه سهامداران امروز سه‌شنبه ۱۹اسفند غارت‌شدگان بورس تجمع اعتراضی برگزار کردند.
غارت‌شدگان شعار می‌دادند:
حقوقی غارت می‌کند سازمان حمایت می‌کند

ما بندگان الله غارت شدیم بوالله

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری اهواز

کارگران شهرداری اهواز سه‌شنبه ۱۹اسفند در مقابل درب ساختمان شورای شهر برای ایفای حق و حقوق خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تظاهرات اعتراضی دستفروشان تبریز

امروز سه‌شنبه ۱۹اسفند مأموران رژیم دستفروشانی را که در مقابل پاساژ مولوی بساط کرده بودند جمع کردند. متعاقب این دستفروشان به همراهی مردم و مغازه‌داران پاساژ مولانا به سمت فرمانداری تبریز تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
مأموران انتظامی به مردم یورش برده و حداقل یک دستفروش را دستگیر کردند.


تجمع اعتراضی مردم چاف و چمخاله از شهرهای استان گیلان

مردم چاف و چمخاله از شهرهای استان گیلان، امروز سه‌شنبه ۱۹اسفند ۹۹ نسبت به تصرف زمینهای نیاکان این شهر توسط بنیاد مسکن و شهرسازی و سپاه دست به تجمع اعتراضی زدند.

روز گذشته نیز در این رابطه بین مردم و مأموران درگیری رخ داد. مردم در مقابل رفتارهای خشونت‌آمیز مأموران با پرتاب سنگ به‌طرف خودرو هایشان آنها را فراری دادند.

-تجمع اعتراضی مردم چاف و چمخاله از شهرهای استان گیلان

تجمع سهامداران غارت‌شدهٔ بانک دی


امروز سه شنبه ۱۹ اسفند جمعی از سهامداران غارت‌شده بانک دی با حضور خود مقابل شعبه اصلی بانک دی به تأخیر تاییدیه و مجوز سازمان بورس برای افزایش سرمایه بانک دی تجمع اعتراض نمودند.

-تجمع سهامداران غارت شده بانک دی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd94ecbf-88d9-47da-a030-be7b052456fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات