728 x 90

پذیرش کارگزار ملایان در پارلمان اروپا در بحبوحه قیام مردم ایران، به‌طور مطلق غیرقابل‌قبول است

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
بروجردی از نزدیکان خامنه‌ای و در ارتباط مستمر با اسد و نصرالله و مزدوران رژیم در منطقه است

قرار است روز سه‌شنبه ۳بهمن (۲۳ژانویه ۲۰۱۸) علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فاشیسم دینی در کمیسیون خارجه پارلمان اروپا استماع شود. مجلس آخوندی جزیی از دستگاه نظام آخوندی است که همه اعضای آن از فیلتر اعتقاد قلبی و تعهد عملی به ولایت‌فقیه عبور کرده‌اند. بروجردی از باند خامنه‌ای و از نزدیکان شخص وی و در ارتباط مستمر با بشار اسد، حسن نصرالله و دیگر تروریستهای رژیم در منطقه است.

پذیرش کسی که در چهار دهه گذشته همواره نقش فعالی در سرکوب و صدور تروریسم داشته است، در پارلمان اروپا، به‌طور مطلق غیرقابل‌قبول است. مقاومت ایران خواستار لغو این دعوت، که در تعارض آشکار با ارزشهایی است که اتحادیه اروپا بر مبنای آن تشکیل شده و پارلمان اروپا از آن دفاع می‌کند می‌باشد. این پذیرش در حالی که مردم سراسر ایران خواستار سرنگونی این رژیم هستند و هزاران تن از قیام‌کنندگان زندانی و شماری از آنها زیر شکنجه کشته شده‌اند، لگدمال کردن ارزشهای حقوق‌بشری است و موجب تشجیع ملایان در شدت بخشیدن به سرکوب و شکنجه و اعدام می‌گردد.

هر گفتگویی با این رژیم بدون محکوم کردن علنی جنایتهای این رژیم و حمایت بی‌قید و شرط از قیام مردم ایران برای پایان دادن به استبداد دینی، از سوی آخوندهای حاکم، علیه مردم ایران به‌کار گرفته می‌شود.

طی دو هفته اول قیام سراسری، مردم در بیش از ۱۴۰شهر در سراسر ایران دست به تظاهرات‌زده و خواست خود برای سرنگونی رژیم را با شعارهایی هم‌چون «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر روحانی» به‌طور کامل بارز نمودند. آنها با شعارهایی هم‌چون «نه به اصلاح طلب، نه به اصول‌گرا، دیگر تمام است ماجرا» به‌خوبی نشان دادند که هیچ تفاوتی بین دو جناح این رژیم قائل نبوده و خواستار سرنگونی تمامیت آن هستند. دست‌کم هشت هزار تن از تظاهرکنندگان دستگیر، شماری زیادی مفقود و شماری از آنان تحت شکنجه به‌قتل رسیدند. ۹۰درصد دستگیر ‌شدگان را جوانان زیر ۲۵سال و ۳۵در صد آنان را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

شورای ملی مقاومت ایران- کمیسیون خارجه
۲۹دی ۱۳۹۶ (۱۹ژانویه ۲۰۱۸)
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5b8cac2-6830-4723-90c9-38d682bb900f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات