728 x 90

دخالتهای ایران,

کشته شدن ۲۹ شبه‌نظامی افغانی و پاکستانی نیروی تروریستی قدس در ایران

-

کشته شدن مزدوران نیروی تروریستی قدس در سوریه
کشته شدن مزدوران نیروی تروریستی قدس در سوریه
العربیه نت: مطبوعات رژیم ایران نوشتند طی روزهای گذشته 29 شبه‌نظامی افغانی و پاکستانی در گوشه و کنار ایران دفن شده‌اند. این شبه‌نظامیان در جنگ های ‌خان طومان و مناطق حومه جنوبی حلب در کنار عناصر سپاه پاسداران کشته شده‌اند.

از طرفی قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که روز دوشنبه گذشته در حوزه قم سخنرانی می‌کرد مدعی شد در صورتی‌که این رژیم در سوریه دخالت نظامی نمی‌کرد سوریه توسط داعش تصرف می‌شد.

لازم به ذکر است که رژیم ایران در جنگ های‌خان طومان بیش از 83تن از عناصرش را از دست داد که اغلب آنها از افغانی هایی بودند که با روش فرستادن امواج انسانی که در دهه هشتاد در جنگ ایران و عراق به‌کار گرفته شده بود در صفوف سپاه پاسداران در خطوط جلویی درگیریهای سوریه می‌جنگیدند.

اخیراً رژیم ایران به خانواده شبه‌نظامیان افغانی کشته شده که توسط سپاه پاسداران عضوگیری شده بودند تابعیت ایرانی و ماهانه مبلغی بین 500 تا 700 دلار را به همراه کارت اقامت برای آنها و خانواده‌هایشان می‌داد.

آخرین آمار نشان می‌دهد که نزدیک به 10هزار افغانی که اغلب آنها از اقوام هزاره هستند و توسط سپاه قدس آموزش دیده و تسلیح شده‌اند به‌عنوان بازوی نظامی سپاه پاسداران برای دخالت در منطقه وجود دارند

سپاه پاسداران از نوامبر سال 2013 حداقل هزاران پناهنده افغانی را در ایران عضوگیری کرده و از سرباز گیری اجباری بعضی از آنها نیز صحبت شده است.

سعید قاسمی سرکرده گروه انصار حزب‌الله از گروه‌های فشار نزدیک به علی خامنه‌ای در مارس گذشته به‌خاطر دفن دهها شبه‌نظامی افغانی و پاکستانی مجهول الهویه در گورستان قم که در جنگ سوریه کشته شده بودند انتقاد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3bff407-692c-41fc-9472-6bece729d27c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات