728 x 90

اخبار فلسطين,

امضای توافقنامه یک میلیارد و ۳۰۰میلیون دلاری میان فلسطین و سازمان ملل متحد

-

امضای توافقنامه بین سازمان ملل‌و فلسطین
امضای توافقنامه بین سازمان ملل‌و فلسطین
وزیر توسعه اجتماعی فلسطین و هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل‌متحد در فلسطین، توافق‌نامه یک میلیارد و 300میلیون دلاری برای ارائه کمک مالی و حمایت از فعالیت‌های توسعه‌ای دولت فلسطین را امضا کردند.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی نهاد نخست‌وزیری فلسطین، ابراهیم شاعر، وزیر توسعه اجتماعی این کشور و رابرت پایپر، هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل‌متحد در سرزمینهای اشغالی فلسطین، طی مراسمی در مقر رسمی رامی حمدالله، نخست‌وزیر این کشور؛ توافق‌نامه یک میلیارد و 300میلیون دلاری برای ارائه کمک مالی و حمایت از فعالیت‌های توسعه‌ای دولت فلسطین را امضا کردند.

طبق این توافق‌نامه که مدت زمان اعتبار آن 5سال اعلام شده است، کمک مالی سازمان ملل‌متحد در چارچوب «فعالیت‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم»، «احداث ساختمان‌ سازمانهای دولتی» و «خدمات عمومی در فلسطین» هزینه خواهد شد.

این در حالی است که مردم سرزمینهای اشغالی فلسطین با مشکلات زیرساختی زیادی در زمینه‌هایی مانند برق، آب و فاضلاب مواجه‌اند و به مراکز دولتی چون بیمارستان و مدرسه نیاز دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc846b0a-4c0b-46bb-a4b5-7a8e12d81022"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات