728 x 90

آخوند روحانی در تبریز وحشت رژیم آخوندی را از قدرت و ابعاد قیام سراسری برملا کرد

روحانی
روحانی

رئیس جمهور ارتجاع آخوند حسن روحانی طی سخنان در تبریز وحشت نظام آخوندی را از قدرت و ابعاد قیام سراسری برملا کرد و این قیام را امتداد قیام دیماه ۹۶ و قیامهای سال ۹۷ و قیامی برای تمام کردن کار نظام ‌آخوندی، دانست.

 

آخوند روحانی گفت: حالا ما ها به خاطر اطلاعاتی که داریم یک مقدار شاید بیشتر از شما بدانیم شما بدانیم که دشمن چه سرمایه‌گذاری عظیمی کرده بود از اواخر ۹۶ اول ۹۷ تا امروز دو سال است آموزش میدهد پول می‌فرستد تجهیزات برای این ها می‌فرستد آماده می کند بمباران تبلیغاتی می‌کند و از آن طرف فشار سهمگین اقتصادی روی مردم که مردم را از عصبانی کند که مردم را ناراحت کند اینها را بریزد تو خیابان اصلاً آرزوهایی اینها داشتند فکر می‌کردند اگر در یک مسئله حادثه ای پیش بیاید دیگه تما است، کار نظام تمام است اینطوری تو ذهنشان می آمد. حالا مسئله اصلاح قیمت انرژی که حالا من به آن اشاره می کنم وقتی در شب جمعه اجرا شد و روز جمعه خوب اینها کلا اصلا تو این فاز نبودند که چه خبر است و چه خبر می‌شود از غروب جمعه تقریباً بعضی از حرکت ها مشاهده شد اینها با همه قدرت از شب شنبه وارد عمل شدند با تمام توان با همه قدرت. فکر می کردند که ماهها طول میکشه اینجوری تو ذهنشان بود که کشتار و جنگ داخلی و فکر کردند مثلا با یک عده یی که آتش بزنند اموال مردم را، چراغ راهنمایی را بشکنند، یک بانکی را آتش بزنند،

حالا دشمنی که دو سال بود خودش را آماده کرده بود، دید ها الان فرصت مناسبی هست، آمد به صحنه. خوب آن که آمد یک مرکز درمانی را آتش زد، یک فروشگاه را غارت کرد، یک فروشگاه را آتش زد، حمله کرد به یک مرکز نظامی، این مربوط می‌شد به قیمت سوخت، معلومه این آدمهایی که برنامه‌ریزی شده، الان افرادی دستگیر شدند البته بعدا اینها باید بیایند برای مردم توضیح بدهند. من همین جا اعلام می‌کنم به وزارت اطلاعات، به وزارت کشور اینها بیایند برای مردم توضیح بدهند، افرادی که دستگیر شدند، افرادی  که تو صحنه دستگیر شدند، افرادی که رهبری می‌کردند تو خانه. افرادی که تو خانه شان سلاح های فراوان تو خانه بودند افراد تیمی که بودند بیایند همه را بگویند به مردم توضیح بدهند، قوه قضاییه ما این کار را می‌کند، وزارت اطلاعات این کار را می‌کند وزارت کشور این کار را می‌کند.

. من در اینجا می خواهم این نکته را تاکید کنم که هفته هفته بسیج هست، ما در تمام قضایا بسیج ما نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کرده، حالا از جنگ تحمیلی گرفته که بسیج به جای این که بیاید از ارتش و سپاه حمایت بکند، آمد خط مقدم.

 

 

درحالیکه در قیام سراسری، همگان شاهد تهاجم مردم و جوانان شورشی تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان به مراکز حکومتی و مقابله قهرمانانه فرزندان ستارخان و باقرخان با مزدوران خامنه ای بوده اند.آخوند شیاد حسن روحانی در سخنرانی خود در بستان ‌آباد، ضمن مجیزگویی از خامنه‌ای و در یک وارونه گویی و قیحانه گفت: درحوادث اخیر مردم تبریز و  بستان آباد و دیگر نقاط آذربایجان از خامنه ای حمایت کرده اند!

آخوند روحانی گفت: من می خواهم ازمردم آذربایجان شرقی از مردم تبریز از مردم بستان آباد از همه شهرستان ها تشکر کنم به خاطر حمایتشان از انقلاب به خاطر حمایتشان از رهبری به خاطر حمایت شان از نظام از ایران عزیز همیشه این مردم پیشتاز بودند همیشه این مردم برای ایجاد امنیت پیشتاز بودند همیشه این مردم در برابر بدخواهان ایستادگی کردند و توی این حوادث اخیر هم مردم عزیز آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل کل این مناطق مناطقی بودند که با کمال دقت با کمال هوشیاری با کمال زمان شناسی و وقت شناسی به صحنه آمدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6be15de-1e6b-4fca-b966-faf8c00c0438"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات