728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

آمریکا راجع به پروازهای آمریکا از فراز عراق به سوریه ابراز نگرانی کرد

-

ویکتوریا نولاند
ویکتوریا نولاند
خبرگزاری فرانسه، 16مارس، ۲۰۱۲ - واشینگتن:
- آمریکا روز جمعه گفت نسبت به محموله بار پروازهای ایران بر فراز عراق به سوریه ابراز نگرانی کرد و گفت به عراق اخطار داده که این محموله‌ها ممکن است تسلیحاتی باشند که در دمشق برای سرکوب اعتراضات به‌کار می‌روند. ویکتوریا نولند به خبرنگاران گفت بدون این‌که وارد موضوعات اطلاعاتی شویم ما نسبت به پروازهای ایران بر آسمان عراق نگرانیم که حاوی محموله تسلیحات به سوریه باشند.
نولند افزود ما در حال مشورت با عراق راجع به آنها هستیم و حرف ما این است که هرگونه صدور سلاح یا اقلام مربوطه از ایران به‌روشنی به هر مقصد دیگری نقض قطعنامه ۱۷۴۷شورای امنیت خواهد بود. نولند گفت به عراقیها همچنین گفته شده است که هرگونه ارسال سلاح به رژیم سوریه در این شرایط طبعاً در سرکوب بیرحمانه‌یی به‌کار می‌رود که رژیم سوریه علیه مردم خود اعمال کرده است. سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا اضافه کرد که ما در حال مشورت با عراق هستیم و دولت آن را تشویق می‌کنیم تا راجع به محموله ایران به سوریه که از آسمان عراق استفاده می‌کند مطلقاً مطمئن شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2c34060-436a-498b-a63a-4eb30cd293ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات