728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

روزنامه حکومتی آفتاب یزد: به راستی از چه روی، رئیسی نمک ”جمنا “را خورد و نمکدان شکست!

-

آفتاب یزد - رئیسی نمک ”جمنا “را خورد و نمکدان شکست!
آفتاب یزد - رئیسی نمک ”جمنا “را خورد و نمکدان شکست!
روزنامه حکومتی آفتاب یزد از باند روحانی در جنگ انتخابات در مطلبی با عنوان ”بیانیه فرار از اصول‌گرایی “آخوند قاتل رئیسی را مورد تمسخر قرار داد و نوشت: بالاخره پیام داد. یک بیانیه رسمی برای آن که بگوید من هستم. من آمده‌ام! من احساس تکلیف کردم و من می‌خواهم که با دیدن این همه مشکل در کشور هم‌چون فرشته‌ای بر آسمان ایران، بال گشایم و حلال همه دردسرها و دشواریها باشم!»

روزنامه آفتاب یزد در ادامه نوشت: رئیسی در بخش اول بیانیه به اثبات رساند که قطب مقابل روحانی است. در بخش دوم به خودی‌ها! کنایه‌ای سخت زده، آنجایی که نوشته: "فارغ از گروه بندی‌های سیاسی رایج، در رقابتهای انتخاباتی شرکت خواهم کرد." رئیسی که همه او را کاندیدای "جمنا " و اصول‌گرایان می‌دانستند، با این بیانیه نشان داد که جمنا را از بالا به پایین نگاه می‌کند... ... اما به راستی از چه روی، رئیسی نمک خورد و نمکدان شکست و در حالیکه جمنا رئیسی را معرفی کرد، اکنون او می‌گوید من جمنایی نیستم. آیا اساساً از این پس ممکن است جمنا و اصول‌گرایان به‌دنبال کاندیدایی به غیر از رئیسی باشند؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8f1cda7-cf20-4635-b1b8-48a73fd556dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات