728 x 90

اخبار اعتراضي,

کرج، تهران - تجمع اعتراضی رفتگران شهرداری و صاحبان نمایشگاه خودرو

-

اعتراض رفتگران کرج-آرشیو
اعتراض رفتگران کرج-آرشیو
تجمع اعتراضی رفتگران شهرداری کرج مقابل
صبح روز چهارشنبه 20آبان 1394 ساعت 8، جمعی از رفتگران نقاط مختلف کرج دست از کار کشیدند و در نزدیکی ساختمان مرکزی شهرداری کرج دست به تجمع اعتراضی زدند. مشکل آنها نبود امنیت کاری است. قراردادی برای ثبات آنها وجود ندارد.
 
یکی از کارگران گفت: شهرداری می‌تواند هر زمان که خواست، ما را اخراج کند و این موضوع در ماههای اخیر نیز به‌وقوع پیوسته و قریب به 50 رفتگر به اسم تعدیل نیرو، اخراج شدند. رفتگران به جان آمده نسبت به پرداخت نشدن سه ماه حقوق در سال جاری و دو ماه حقوق از سال 93 معترض بودند.

نمایشگاه‌داران خودرو در برابر باج‌خواهی مأموران راهنمایی مغازه‌ها را بستند
صبح روز چهارشنبه 20آبان 1394، مزدوران سرکوبگر راهنمایی و رانندگی تهران به قصد باج‌خواهی و به بهانه جلوگیری از سد معبر نمایشگاههای اتومبیل در تهران، در محدوده‌های تهران نو، خیابان انقلاب و همچنین خیابان خالد اسلامبولی و عباس آباد، اقدام به جریمه و انتقال خودروهای پارک شده در مقابل نمایشگاهها کردند که با مقابله نمایشگاه‌داران روبه‌رو شدند.
 
 نمایشگاه‌داران، درب مغازه‌ها را بستند و با مأموران به درگیری و جدل بر سر زورگویی‌های آنها، پرداختند. نمایشگاه‌داران می‌گفتند: پیش از این در برگه‌های مالیاتی هزینه‌ای اضافه را برای این موارد پرداخت کرده‌اند تا بتوانند از فضای مقابل مغازه‌ها استفاده کنند و اینکار نیروهای حکومتی، نوعی زیاده‌خواهی است.
 
یادآوری می‌شود در ماههای اخیر، نمایشگاه‌داران عباس آباد، به اقدامات بازدارندهٴ شهرداری برای پارک خودروهای نمایشگاه به قصد اخاذی مالیاتی اعتراض کرده بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/777b8ef1-f465-4b8b-9f5b-cfcb5a66727f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات