728 x 90

سنگسار,

برآشفتگی آخوندها از اعتراضات جهانی علیه احکام اعدام و سنگسار

-

کمپین علیه اعدام و سنگسار در ایتالیا
کمپین علیه اعدام و سنگسار در ایتالیا
هفته گذشته فرانکو فراتینی، وزیر خارجه، جیانی آلمانو، شهردار رم و شمار دیگری از مقامها و شخصیتهای ایتالیایی علیه احکام سنگسار و اعدام در ایران موضع‌گیری کردند. همزمان در رم در برابر ساختمان سفارت رژیم، تجمعهایی در اعتراض به حکم سنگسار برگزار شد. هم‌چنین عکسی از سکینه آشتیانی که محکوم به سنگسار شده است بر سر در ساختمان نخست‌وزیری ایتالیا نصب گردید.
این مجموعه فعالیتها خشم ولی‌فقیه ارتجاع را برانگیخت. کیهان ولی‌فقیه در شماره یکشنبه خود سیلیو برلوسکونی، نخست‌وزیر ایتالیا را مورد حمله قرار داد و او را ”فاسد الاخلاق“ و ”سردسته مافیای ایتالیا“ نامید. کیهان خامنه‌ای پیش از آن نیز در لجن نامه‌یی آکنده از اراجیف آخوندی با اشاره به تبار ایتالیایی خانم سارکوزی، به وی توهین نمود و با خشم و کین‌توزی نوشته بود: بررسی سوابق کارلا برونی به روشنی نشان می‌دهد که چرا این زن بدسابقه، از یک زن ایرانی که به مرگ محکوم شده، حمایت کرده است، در واقع خود وی نیز مستحق مرگ است.
متعاقباً سخنگوی وزارت‌خارجه فرانسه فحاشیه‌ای رژیم ایران نسبت به همسر رئیس‌جمهور فرانسه را غیرقابل قبول خواند و گفت در این خصوص پیام لازم، برای حکام تهران از مجاری دیپلوماتیک فرستاده شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68e055e5-41aa-4c3c-9c14-405fca99087d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات