728 x 90

اعتراف عضو مجلس ارتجاع به بحران مالی و بحران در صنعت نفت

آخوند پژمانفر عضو مجلس ارتجاع
آخوند پژمانفر عضو مجلس ارتجاع

روز دوشنبه ۲اسفند آخوند پژمانفر عضو مجلس ارتجاع گفت باید یک مقدار به‌واقعیات نگاه کنیم این‌که ما یک میلیون و ۴۰۰هزار بشکه نفت را بر اساس میانگین ۷۰دلار بفروشیم ببینید این واقعیت پیدا می‌کند یا نمی‌کند؟ وزیر مربوطه می‌گوید این کار امکان‌پذیر نیست، اعترافی که نشان می‌دهد رژیم حتی توان تولید ۴میلیون بشکه نفت در روز را هم ندارد، این نکته‌یی است که حتی در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات وین، باز هم چشم‌انداز روشنی در برابر رژیم قرار نمی‌دهد.

این روزها رژیم تلاش می‌کند تولید نفت صادراتی را برای تأمین نیازهای دلاری خود افزایش دهد.

قالیباف روز دوم اسفند سقف تولید نفت رژیم را ۳میلیون و ۶۰۰هزار بشکه در روز اعلام کرد.

یک روز پیش‌تر الیاس نادران هم گفته بود: «بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، صادرات نفت ایران در سال آینده باید به دو میلیون و ۷۰۰هزار بشکه در روز برسد که این ظرفیت در شرکت ملی نفت ایران برای صادرات وجود ندارد باید صادرات نفت واقع‌بینانه دیده شود!»

الیاس نادران دو نکته مهم دیگر هم گفت.

نکته اول آنکه: «صادرات نفت ما در سال آینده باید به دو میلیون و ۷۰۰هزار بشکه در روز برسد که یک میلیون و ۴۰۰هزار بشکه را دولت باید صادر کند و یک میلیون و ۳۰۰هزار بشکه باقی مانده را بقیه اجزا و بخشهای کشور باید صادر کنند»! بقیه اجزا و بخش‌های کشور یعنی آقازاده‌ها و پاسداران و خانواده‌هایشان!

نکته دوم هم آن که؛ «اساساً این ظرفیت (تولید بالای ۴میلیون بشکه در روز) در شرکت ملی نفت ایران برای صادرات وجود ندارد و حتی اگر تحریم‌ها برداشته شوند و پالایشگاههای داخلی هم تعطیل شده و همه نفت را صادر کنیم باز نمی‌توانیم این حجم را صادر کنیم»! این نکته پایانی به‌ویژه برای کسانی که برای دوران پسابرجام، کیسه‌های نفتی دوخته‌اند، باید خبر قابل توجه و ضمنا تکان‌دهنده‌ای باشد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f0a3be6-f6a1-4f53-ad5e-5657c97ec00d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات