728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران هپکو اراک، شرکت زلال ایران و پسماند صفیره اهواز

اعتصاب کارگران هپکو
اعتصاب کارگران هپکو

تجمع اعتراضی کارگران هپکو اراک

کارگران هپکو اراک روز دوشنبه ۲۷مرداد ماه به تجمع اعتراضی‌شان نسبت به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی و وعده‌های دروغین مسئولان در کارخانه ادامه دادند.

کارگران معترض هپکو در خصوص ادامه اعتراضات خود می‌گویند، به‌رغم وعده مسئولان استان مرکزی در خصوص پرداخت دستمزد، تا روز دوشنبه ۲۷مرداد هنوز حقوق دو ماه کارگران به حسابشان واریز نشده است. آنها افزودند: ”مدیرعامل شرکت هم کماکان به خواسته‌های کارگران بی‌اعتنا بوده و تاکنون به شرکت بازنگشته است .”

-هپکو

تجمع اعتراضی جمعی از پرسنل ایستگاه پمپاژ میرحسینی شرکت زلال ایران

جمعی از پرسنل ایستگاه پمپاژ میرحسینی“ شرکت زلال ایران ”روز دوشنبه ۲۷مرداد ماه در اعتراض به عدم پرداخت چندین ماه دستمزد معوقه خود به تجمع زدند.

معترضان با برپایی در محوطه کار خود ضمن خواست پرداخت ۶ماه دستمزد معوقه، خواستار پرداخت چندین ماه حق بیمه خود به سازمان تأمین اجتماعی شدند. پرسنل ایستگاه پمپاژ میرحسینی در این‌باره می‌گویند عدم پرداخت دستمزدها در این شرایط اقتصادی و افزایش قیمتها مشکلات زیادی برای خانواده‌هایشان به‌وجود آورده است. آنها هم‌چنین می‌افزایند این در حالی است شمار زیادی از آنان مستاجر می‌باشند و به‌دلیل تأخیر در پرداخت دستمزدها توان تأمین هزینه‌های زندگی را از دست داده‌اند.

-زلال پمپاژ

ادامه تجمع اعتراضی کارگران سایت پسماند صفیره اهواز

از روز چهارشنبه ۲۲مرداد ماه تاکنون کارگران سایت پسماند صفیره اهواز نسبت به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی خود مقابل ساختمان سازمان مدیریت پسماند شهرداری رژزیم در اهواز دست به تجمع زده‌اند.

یکی از کارگران حاضر در تجمع می‌گوید، هر ساله با تغییر پیمانکار، وضعیت پرداختیها بدتر می‌شود و از فروردین‌ماه سال جاری نیز کارگران هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: هر سال با نزدیک شدن عید نوروز و پرداخت عیدی و سنوات، پیمانکار تغییر می‌کند تا مجبور به پرداخت آنها نشود.

وی در ادامه گفت: با افزایش حقوق در سال جاری طبق قانون، دریافتی ما به ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان خواهد رسید اما پیمانکار ادعا می‌کند که تنها می‌تواند ۲میلیون تومان پرداخت کند. حق بیمه هم ۴ماه است که پرداخت نکرده است.

-اهواز

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48dd65ed-a314-4c52-8b00-8bf463efe0df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات