728 x 90

-اختلافات سیاسی در ایران,

کیهان خامنه‌ای، رفسنجانی را رجل سیاسی مسخ شده نامید

-

حمله کیهان خامنه‌ای به رفسنجانی
حمله کیهان خامنه‌ای به رفسنجانی
کیهان خامنه‌ای روز دوم‌آذر 94 رفسنجانی را رجل سیاسی مسخ شده نامید و باند رفسنجانی را تهدید به‌عمل به‌تکلیف کرد. کیهان در واکنش به سرمقاله روز قبل روزنامه جمهوری اسلامی که نوشته بود عده‌یی بسیجیان را شستشوی مغزی می‌دهند و از آنان استفاده ابزاری می‌کنند از جمله نوشت:

یک روزنامه حامی ‌هاشمی رفسنجانی و دولت در هفته بسیج مدعی شستشوی بسیجیان شد!
کیهان افزود:
می‌توان پرسید اگر یک رجل سیاسی مسخ شده با تحریف اصول شاخص خط امام (ره) و دروغ بستن به ایشان مدعی شد امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بودند، یا همین طیف با دشمنان نشاندار خط امام- جریان اصلی اسلام التقاطی و آمریکایی- پیوند خوردند و جبهه مشترک تشکیل دادند، آیا بسیج می‌تواند ماجرا را جناحی قلمداد کند و بی‌تفاوت بماند؟
 
در وضعیتی که حامیان نهضت آزادی و باند منتظری (امثال هراتی) از دفتر آقای هاشمی سر در می‌آورند، مسئولیت امثال روزنامه جمهوری اسلامی چیست و چرا سکوت می‌کنند؟ آیا این مصداق بارز شستشوی مغزی نیست؟!  یا مثلاً اگر گفتند خمینی به موزه تاریخ خواهد رفت، توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد، دوره ختم انقلاب فرا رسیده است و... بعد در کنار امثال آقای هاشمی و مدعیان اعتدال ایستادند و با هیچ اعتراضی مواجه نشدند، در آن صورت باید به تکلیف اسلامی و انقلابی عمل کرد یا منفعل ماند و به خیانت نفاق جدید رضایت داد؟!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3fe856ba-788d-4b82-a0e8-443c54c21ed5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات