728 x 90

ترس و لرز آخوند آل هاشم نماینده خامنه‌ای در تبریز، از تبدیل شدن چهارشنبه‌سوری به خیزش ضدحکومتی

چهارشنبه‌سوری
چهارشنبه‌سوری

آل هاشم امام جمعه تبریز: این هفته چهارشنبه‌سوری را داریم فقط خواهشم این است از پدران مادران مواظب بچه‌هایشان باشند هر سال این تذکر را می‌دهیم هر سال این همه حادثه را می‌بینیم خواهش می‌کنم مواظب بچه‌ها باشید امسال خطر بیشتر هم هست ممکن است دشمنان بیایند از برنامه چهارشنبه‌سوری سوءاستفاده کنند مواظب سلامتی بچه‌های خودتان باشید یکی چشمش در می‌آید یکی نمی‌دانم آسیب می‌بیند.

این مسمومیت‌ها هم چند کلمه عرض کنم بیانات اخیر مقام معظم رهبری را در مسأله بدحالی دانش‌آموزان شنیدید فصل‌الخطاب است. دشمن به‌دنبال مسمومیت فکری و روانی جامعه ماست و در این شرایط شناسایی دست‌اندکاران خیلی مهم است جمهوری اسلامی در برابر یک پدیده بی‌سابقه‌یی از معاندت و دشمنی قرار دارد.

 

وحشت رژیم از چهارشنبه‌سوری و خط و نشان کشیدن قضاییه جلادان

دادستان رژیم در کرمانشاه: متخلفان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان چهارشنبه‌سوری خبر داد.

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه تأکید کرد با افرادی که بدون توجه به تذکر و هشدارها اقدام به برپایی تجمع در چهارشنبه آخرسال و برهم زدن نظم و امنیت و آرامش مردم می‌کنند، برخوردی جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

دادستان کرمانشاه با تأکید بر این‌که برای متخلفان چهارشنبه‌سوری مجازات سختی در پیش خواهد بود، اعلام کرد: این افراد در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت به‌سر خواهند برد و اگر سرنشینان خودرویی تخلف کنند، علاوه بر دستگیری خود آنها، خودروشان هم توقیف خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3683d856-361e-45e3-afde-c1a76bb2def3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات