728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,اشغال بخشي از اشرف با زرهي

طنین فریادها و شعارهای حامیان اشرف در کارزار ژنو

-

حامیان اشرف در کارزار ژنو در روز 166
حامیان اشرف در کارزار ژنو در روز 166
طنین فریادها و شعارهای حامیان اشرف در کارزار ژنو، در میدان ملتها در مقابل مقر سازمان ملل و میدان ویلسون در مقابل کمیسیاریای عالی حقوق‌بشر ژنو، در روز چهارشنبه ۵سپتامبر در صدوشصت‌وششمین روز تحصن حامیان پایدار اشرف هم‌چون گذشته به گوش می‌رسید. شعارهای کوبنده و قدرتمند ایرانیان شریف و حامیان مقاومت توجه تمام مقامات و عابران و مردم محل را به حقوق اشرفیان جلب کرد.

حامیان در شعارها و راهپیمایی خود یکصدا خواستار اعزام تیم مانیتورینگ به اشرف شدند تا از وقوع جنایتی دیگر توسط مالکی علیه ساکنان اشرف جلوگیری شود.
در روز ۱۶۶ از کارزار بزرگ ژنو، تعداد مراجعه‌کنندگان به محل تحصن بیشتر از روز قبل بود. یک هیأت از انجمن دانشجویان ایرلند که نماینده یک سازمان حقوق‌بشری بودند، در ملاقات با مشاور خانم پیلای، کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل، خواستار اقدام این سازمان برای حفاظت اشرف شدند و یک نامه اعتراضی با درخواستهای مشخص برای خانم پیلای به مشاوران وی دادند. این هیأت با شرکت در تحصن و تظاهرات در میدان ناسیون همبستگی و حمایت خود را از خواسته‌های اشرف‌نشانان اعلام کردند و تأکید کردند که تا احقاق حقوق اشرفیان به فعالیتهای خود ادامه خواهند داد.
متحصنان امروز در کنار تحصن میزکتاب و نمایشگاه عکس از شهیدان و جنایات مالکی برگزار کرده بودند.
تعدادی از حامیان مقاومت با ارسال ایمیل برای مقامات سازمان ملل و ارائه خواستهای متحصنان به تلاش خود برای دستیابی به اهداف اشرفیان ادامه دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/301c8a91-0b1d-4ab2-ac5e-8c0d1571e82a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات