728 x 90

اخبار مصر,اخبار حوادث,

سیگنالهای جعبه سیاه هواپیمای مصری به‌زودی قطع خواهد شد

-

هواپیمای مصری -  آرشیو
هواپیمای مصری - آرشیو
تنها سه روز مانده تا سیگنالهای جعبه سیاه هواپیمای سرنگون شده مصری قطع شود. این هواپیما که 65 سرنشین داشت در 290 کیلومتری شمال دریای مدیترانه سقوط کرد و با خالی شدن باتریهای جعبه‌های سیاه آن ارسال سیگنال هایش نیز قطع خواهد شد.

سؤالی که در این رابطه مطرح است این است که جستجوگران با قطع شدن این سیگنالها چه کاری می‌توانند بکنند تا جعبه‌های سیاه که حاوی اسرار و جزئیات آخرین لحظات سقوط هواپیماست پیدا شود

در همین رابطه سرتیپ خلبان هشام الحلبی گفت دو جعبه سیاه به مدت یک ماه سیگنال خواهند فرستاد و در صورت پایان این زمان سیگنالها متوقف خواهد شد ولی این بدان معنی نیست که فرصت برای پیدا کردن آنها را از دست بدهیم.

گروه‌های تحقیقی عملیات خود را کاهش نداده‌اند بویژه‌ این‌که غواصان مصری به عمق 3 کیلومتری دریا و غواصان فرانسوی به عمق یک کیلومتری رسیده‌اند ولی منطقه سقوط هواپیما باز است و در نتیجه جریانهای روزانه آب، قطعات متلاشی شده هواپیما و قربانیان به مناطق وسیعتری پراکنده می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76991540-e173-44c5-8aad-8aaf0f3aa92c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات