728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

رادیو بین‌المللی فرانسه: سازمان مجاهدین خلق عراق را ترک کردند

-

انتقال موفقیت آمیز  مجاهدین از عراق رژیم خمینی را بور و کور کرد
انتقال موفقیت آمیز مجاهدین از عراق رژیم خمینی را بور و کور کرد
رادیو بین‌المللی فرانسه روز شنبه 20شهریور گزارش داد: سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد تمامی اعضای باقیمانده این سازمان در کمپ "لیبرتی" ، روز جمعه 19شهریور از عراق خارج شده‌اند.

رادیو بین‌المللی فرانسه افزود: «این سازمان با انتشار اعلامیه‌ای با نام "شورای مقاومت ملی ایران" گفته است که ۲۸۰ عضو باقیمانده سازمان، با هواپیما به آلبانی منتقل شده‌اند و روند انتقال اعضای این سازمان به خارج از عراق پایان یافته است.

کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهجویان نیز که با برنامه انتقال اعضای مجاهدین خلق به بیرون از عراق همکاری می‌کرد، خبر بیرون رفتن تمامی ساکنان اردوگاه "لیبرتی" از عراق را تأیید کرده است. "ویلیام سپیندلر" ، سخنگوی این کمیساریا گفت این روند با موفقیت انجام شده است.

رادیو بین‌المللی فرانسه در پایان گفت: «لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد، در اصل یک پایگاه نظامی آمریکایی بود که در سال ۲۰۱۱ به محل سکونت اعضای سازمان مجاهدین خلق در عراق بدل شد. این کمپ بعدتر چندین بار هدف حمله قرار گرفت که مرگبارترین آنها در ماه اکتبر ۲۰۱۵ به کشته شدن ۲۰ نفر منجر شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abad96fb-fabe-4fb4-8e62-7f65784366ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات