728 x 90

شقه دروني رژيم,

توجیه برکناری متکی از زبان معاون پاسدار احمدی‌نژاد

-

متکی وزیر آدمربای آخوندها
متکی وزیر آدمربای آخوندها
به‌دنبال اخراج منوچهر متکی در حین ماموریت در سنگال محمدرضا رحیمی معاون پاسدار احمدی‌نژاد گفت: صحبت مشروحی در یکی از روزهای هفته گذشته بین آقای متکی و آقای رئیس‌جمهور و قبل از سفر به سنگال شکل گرفت و توافقات انجام شد، زمانی آقای متکی به سنگال تشریف بردند می‌دانستند‌ آقای صالحی در چنین روزی معارفه خواهد شد و چنین اتفاقی خواهد افتاد، منتها مسئولان جمهوری اسلامی تا آخرین لحظه بدون این‌که خم به ابرو بیاورند به تلاش و کوشش خود ادامه می‌دهند و آقای متکی نیز از این قشر مسئولان بود و تا لحظه آخر ماموریت خود را به پایان رساند.
رحیمی که تلاش می‌کرد مسأله عدم حضور متکی را در مراسم تودیع و معارفه نیز رفع و رجوع کند گفت: علت عدم حضور متکی، این است که در مجلس اصلی به‌معنای واقعی از ایشان تودیع و تقدیر به‌عمل آید، حاضر شوند.

وی گفت قاعدتاً بعد از رفع خستگی و استراحت کوتاه، آقای متکی به یکی از امور در دولت دعوت خواهد شد و امیدواریم در سمت جدید بیش از وزارت‌خارجه منشأء خدمت به جمهوری اسلامی ایران باشد.

رحیمی با اشاره به در هم ریختگی و ریزش در وزارت‌خارجه رژیم گفت: منهای بعضی ناملایماتی که برخی نابکار برای این وزارتخانه به وجود آوردند و خواستند بر این پیشانی نورانی لکه‌هایی از سیاهی به‌جا بگذارند، که هرگز نتوانستند و چنین اقداماتی که در پناه بیگانگان شکل می‌گیرد، اثرگذار نبوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00045ed0-d633-4103-8734-bd3e4814fa15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات