728 x 90

انتشار پیام وحشت‌آلود خامنه‌ای برای جلوگیری از عقب‌نشینی دوفوریتی مجلس ارتجاع

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
  • لرزه‌های سرنگونی و هراس از متلاشی شدن نظام آخوندی
  • خامنه‌ای: هر گونه اقدامی مورد مصوبه سران قوا در مجلس در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت باشد و از آن تخطی نشود و شرایط حساس مورد توجه قرار گیرد
  • سایت خامنه‌ای: دومینوی خطرناکی در حال کلید خوردن بود، از یک‌طرف امکان اختلاف و چندگانگی میان مسئولان وجود داشت و از طرف دیگر پیاده‌نظام دشمن در خیابان‌ها بودند

 

پس از قیام عظیم مردم ایران و سیلیهای پیاپی کانونها و جوانان شورشگر بر سراپای حاکمیت جرم و جنایت آخوندها در ۱۸۹شهر کشور و در جوشش خون بیش از ۱۰۰۰شهید قیام و موج محکومیتها و انزجار داخلی و بین‌المللی، که نظام ولایت فقیه را به لرزه انداخته، خامنه‌ای ناگزیر از انتشار اسناد پشت صحنه پر هول و و هراس حاکمیت، شده است.

سایت خامنه‌ای ضمن درج متن پیام محرمانه ولی‌فقیه رژیم به مجلس ارتجاع که در صبح روز ۲۶آبان وحشت‌زده از قیام آتشین سراسری، در حال تصویب عقب‌نشینی دوفوریتی بود، نوشت:

«عصر روز شنبه، با گسترش آشوب‌ها در شهرهای مختلف، جلسه‌ٔ فوق‌العاده‌ٔ شورای عالی امنیت ملی مبتنی بر وظائفی که در اصل ۱۷۶قانون اساسی برای آن در نظر گرفته شده است، جهت تصمیم‌گیری درباره‌ٔ این موضوع برگزار شد. در جلسه‌ٔ شورا، همه‌ٔ اعضا متفق‌القول بر این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید اجرا شود، وگرنه عقب‌نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب‌ها و ناامنی‌ها را به‌دنبال خواهد داشت. اما اقناع نمایندگان مجلس در این شرایط، فراتر از توان رئیس مجلس بود، برای همین، نظر اعضای شورای عالی امنیت ملی این بود که باید برای حل این موضوع، باید از (خامنه‌ای) کمک گرفته شود.

صبح روز یکشنبه، جلسه‌ٔ غیرعلنی مجلس برای تصمیم‌گیری درباره‌ٔ طرح سهمیه‌بندی بنزین برگزار شد. لاریجانی، رئیس مجلس، در حالی به سمت بهارستان رفت که پیغامی کوتاه، از(خامنه‌ای بدین شرح) برای نمایندگان دارد:

«پیرو اظهارنظر برخی از نمایندگان محترم در باب مصوبه‌ٔ اخیر سران قوا، لازم است به حضرات محترم نمایندگان گفته شود مقتضی است که هر گونه اقدامی در خصوص این مصوبه در مجلس در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی باشد و از آن تخطی نشود و شرایط حساس کشور مورد توجه قرار گیرد. توفیقات آنان را از خداوند متعال خواستارم.»

وقتی پیام (خامنه‌ای) در مجلس خوانده شد، مجلس آرام شد».

 

سایت خامنه‌ای در ادامه اضافه می‌کند:

«صبح همان روز (خامنه‌ای) بنا‌ به‌رسم همیشگی، درس خارج فقه خود را در ساعت ۶:۴۵دقیقه‌ٔ صبح برگزار کرده و درباره‌ٔ اتفاقات اخیر (گفت): «بنده در این قضیّه سررشته ندارم، یعنی تخصّص این کار را ندارم، به آقایان هم گفتم چون نظرات کارشناس‌ها هم در این قضیّه‌ٔ بنزین مختلف است، بعضی‌ها آن را لازم و واجب می‌دانند، بعضی‌ها مضر می‌دانند؛ بنابراین من هم که صاحبنظر نیستم... لکن اگر سران سه قوّه تصمیم بگیرند من حمایت می‌کنم... سران قوایند، نشسته‌اند با پشتوانه‌ٔ کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفته‌اند، باید عمل بشود به آن تصمیم.»

 

اطلاعیه شماره ۱۶ ارتش آزادیبخش ملی ایران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34c00e24-bf80-423c-bd75-076ba5d0811b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات