728 x 90

گسترش دستگاه تروریسم سایبری رژیم با تربیت ده‌هزار متخصص امنیت سایبری

سایبری رژیم آخوندی
سایبری رژیم آخوندی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن رژیم اعلام کرد در شرایطی که فقط ۳۶درصد ایرانیان دارای ارتباط ثابت تلفنی هستند، رژیم به‌دنبال گسترش دستگاه تروریسم سایبری خود با تربیت ده‌هزار متخصص امنیت سایبری است.

ارتباط تلفنی مردم، فدای تروریسم سایبری آخوندها

روز دوشنبه ۱۵آذر ۱۴۰۰ روح‌الله عباس‌پور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرگزاری مجلس ارتجاع تصویری از وضعیت آشفته وزارت ارتباطات و فناوری و پیشبرد اینترنت ملی ارائه داد. او اعلام کرد وزارت‌خانه مربوطه، به حداقل ده‌هزار متخصص امنیت سایبری نیاز دارد.

وی همانجا افزود: بسیاری از پایگاهها و سامانه‌های اطلاعاتی موجود که با هزینه‌های هنگفتی ایجاد شده‌اند، از استانداردهای یکسانی پیروی نمی‌کنند!

همین مقام رژیم اعتراف کرد: اطلاعات بعضی از پایگاههای اطلاعاتی کشور به‌دلیل ناقص بودن، قابل استناد نیستند.

و برخی سازمانها و نهادهای تابعه برخی از پایگاههای اطلاعاتی حاضر نیستند از طریق سامانه تبادل ملی اطلاعات با سایر دستگاههای اجرایی و حاکمیتی به تبادل اطلاعات بپردازند!

این «آشفته‌حالی» در نظام ارتباطی اطلاعاتی رژیم در شرایطی است که بنا بر گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رژیم، تا پایان سه ماه اول سال۱۴۰۰، درصد زیادی از روستاهای کشور فاقد هر گونه ارتباطات مخابراتی بوده‌اند. به‌عنوان مثال در استان سیستان و بلوچستان (۷۲%) از روستاهای این استان فاقد هر گونه ارتباط مخابراتی می‌باشند.

روستاهای استانهای خوزستان با ضریب نفوذ تلفن ثابت به میزان ۱۸%، ایلام با ضریب نفوذ تلفن ثابت به میزان ۲۱% و هرمزگان با ضریب نفوذ تلفن ثابت به میزان ۱۸% از نظر ارتباط مخابراتی، وضعیت مناسبی ندارند و ضریب نفوذ تلفن ثابت در کل کشور فقط معادل ۳۴% است! در حالی‌که تروریسم سایبری رژیم با هزینه‌های نجومی کار را به جایی رسانده که بارها فیس‌بوک، توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی، بسیاری از حساب‌های سایبری رژیم را مسدود کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6afa0cb5-6c9b-4cf4-bab0-6d296d068fe0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات