728 x 90

پیام جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت به‌مناسبت روز جهانی کارگر

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج

در آستانه‌ٔ روز کارگر در حالی این روز را باید به کارگران زحمت‌کش کشورمان تبریک بگوییم که دچار ظالمانه‌ترین تبعیضات در حکومت آخوندی توسط برده‌داران رژیم شده‌اند.

کارگرانی که زیر پایشان گنج است و توی دستشان رنج، کارگرانی که سرمایه‌های کشور را تولید می‌کنند ولی درآمد آن برای جنگ‌افروزی به بیرون از مرزها فرستاده می‌شود و یا به سرکوبگران رژیم داده می‌شود که صدای کارگران و مردم ایران که برای خواسته‌های ابتدایی‌شان قیام کردند خاموش کنند.

هزاران درود به کارگران با شرفی که قیام کردند و تن به جنایات و چپاولهای رژیم ندادند.

در این سال‌ها رژیم ضدبشری ولایت فقیه بسیاری از کارگرانی که برای خواسته‌های خود اعتراض کردند را به زندانها آورده و با اتهامهای واهی سال‌ها در این زندانها حبس کرده است. عوامل رژیم در داخل و خارج از کشور با دامن‌زدن به شعارهای پوشالی خشونت پرهیزی و تقلیل دادن خواسته‌ٔ مردم به حجاب و پیش کشیدن رفراندوم، برای بقای رژیم و مشروعیت دادن به حاکمیت آخوندی دست به هر اقدامی می‌زنند.

اما مردم قهرمان ایران در چند ماه اخیر از کردستان تا بلوچستان و دیگر شهرهای ایران با هوشیاری تمام با شعارهایشان که اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند، همه این خطهای انحرافی را خنثی کردند.

در این روزها که تمام مردم ایران از هر قشر و طبقه‌ای تحت ستم قرار گرفته‌اند، از عموم مردم ایران می‌خواهیم که برای استمرار قیام به حمایت از کارگران معترض بپیوندند.

باید در هر کجا که هستیم (چه در زندان و چه در کف خیابان) برای سرنگونی تمامیت رژیم فاشیست دینی با یکدیگر همصدا شویم تا سرنگونی تنها راه‌حل و تنها راه نجات مردم ایران است را محقق کنیم.

ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج روز کارگر را پیشاپیش به تمام زحمتکشان ایران تبریک می‌گوییم و سوگند می‌خوریم که تا روز آزادی ایران از یوغ ستمگران می‌ایستیم.

 

اردیبهشت ۱۴۰۲

زندان گوهردشت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c54d2567-3c19-43f2-8c52-ee6fd2d5873c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات