728 x 90

گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از پرند، نجف آباد، اهواز، تربت‌حیدریه، تهران و کرج

قیام با کانونهای شورشی
قیام با کانونهای شورشی

گزارش کانون شورشی از سمنان

امروز صبح در خیابان‌ها می‌گشتم منظره خیلی جالبی دیدم که جوانان شورشی در گلستان شهدا در ورودی شهر سمنان یک بنر خامنه‌ای جلاد را آتش زدند.

گزارش کانون شورشی از پرند

رژیم در وحشت از قیام جوانان، در میدان پرند نفربر و تانک مسقر کرده‌اند. هنوز جوانان راه مقابله با آنها را تمرین نکرده‌اند، به این دلیل دیشب و شب قبل مردم از خانه‌هایشان شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای می‌دهند. چند روز پیش مزدوران نارنجک گاز اشک‌آور داخل خودروی جوانی می‌اندازند. او بلافاصله آنرا برداشته و به سمت مزدوران پرت می‌کند. وقتی از ماشین خارج می‌شود که فرار کند با شلیک گلولهٔ جنگی به او می‌زنند که در جا کشته می‌شود.

گزارش کانون شورشی از نجف آباد اصفهان

در نجف آباد اصفهان دیشب غوغایی بود رژیم نت را بسته بود. یک تاکتیک جالبی که بچه‌ها به کار گرفتند این بود که وقتی نیروهای موتورسوار رژیم می‌خواستند حمله کنند، کف خیابان گازوییل ریختیم اکثر موتورسواران یگان ویژه زمین خوردند بعد مردم امانشان ندادند و آنها را با سنگ می‌زدند.

گزارشی از اهواز

در منطقهٔ زیتون اهواز، رژیم مزدوران سرکوبگر را به‌صورت گله‌ای آورده است. به‌رغم این تعداد از نیرو، چند جوان یک مزدور را گرفتن و اساسی داشتن گوشمالی می‌دادند.

گزارشی از تربت‌حیدریه

با چند نفر از دوستانم در چهار راه نهم دی، خیابان کاشانی جمع شدیم و تعدادی هم به ما پیوستند. وقتی حدود ۲۰نفر شدیم، شعار مرگ بر دیکتاتور را شروع کردیم و بعد تعدادمان زیاد شد. سرکوبگران نیروی انتظامی و لباس شخصی‌ها با ماشین آمدند خیابان را بستند درگیری شروع شد. تعداد وحوش زیاد بود، به‌صورت بزن در رو ادامه دادیم.

گزارشی از تهران

با چند نفر قرار گذاشتیم و به‌صورت پراکنده به خیابان فلسطین رفتیم. کم کم مردم جمع شدند و خیابان شلوغ شد ما برای گوشمالی دادن مزدوران رفته بودیم. امروز تا الآن ۱۷نفر از مزدوران را گوشمالی داده‌ایم.

گزارشی از دانشکده فنی دانشگاه تهران

امروز هم دانشکده فنی مانند روزهای قبل شلوغ بود و بچه‌ها تظاهرات داشتند شعار مرگ بر ستمگر نه شاه میخوایم نه رهبر می‌دادیم.

گزارشی از دانشگاه تهران

امروز در دانشگاه بچه‌ها خیلی با روحیه و خشمگین بودند. همه با هم شعار می‌دادیم «امسال ساله خونه سید علی سرنگونه»، «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر». واقعاً شعارها خیلی پرطنین بود.

 

گزارشی از کرج

با توجه به ضرباتی که جوانان به نیروهای سرکوبگر زده‌اند، رژیم از این طرف و آن طرف نیرو آورده. نیروهای جدیدی با لباسهای خاکی نظامی وبا موتورهای جدید می‌چرخیدند. اینها برای روحیه دادن به مزدورانش است. برای ترساندن مردم. سر کوچه‌ها تعدادی هم با نقاب ایستاده‌اند. اما خود مأموران از عکس‌العمل جوانها بیشتر می‌ترسند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d8b828b-c9f9-4b7a-99f6-e5da8fcffc98"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات