728 x 90

گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از خرم‌آباد، تهران، شهریار، سراوان، مشهد، فلاورجان، اصفهان، ساوه، قزوین، رشت، زرین شهر و بندرعباس

هر لحظه با قیام گزارش کانون‌های شورشی

 

گزارش کانون شورشی از خرم‌آباد آبان ۱۴۰۱

در خرم‌آباد همراه مردم تجمع کردیم و شعارهای مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر و مرگ بر اصل ولایت فقیه دادیم. رو به مأموران سرکوبگر شعار می‌دادیم ما مردمان جنگیم بجنگ تا بجنگیم آنها گلوله شلیک می‌کردن بیش از ۵۰نفر ساچمه‌ای خوردند و زخمی شدند ولی هم‌چنان با صدای بلند شعار می‌دادند.

گزارش کانون شورشی از تهران آبان ۱۴۰۱

رفتیم خیابان هاشمی ۲۱متری. نرسیده به بزرگ راه موسوم به یادگار و خیابان دامپزشکی مردم زیادی تجمع داشتند جوانها شیشه‌های بانک صادرات را شکستند مأمورها گاز اشک اور می‌زدند و تیراندازی می‌کردند. مردم از خانه‌ها شعار می‌دادند. برای این‌که نیروی کمکی نیاید، ما سطل اشغال‌ها را آتش زدیم و راه را بستیم یکان ویژه پایین‌تر از «معین مال» ایستاده بود و کاری نمی‌کرد شاید از ترسشان از معین مال حفاظت می‌کردند.

گزارش کانون شورشی از شهریار آبان ۱۴۰۱

از ساعت ۱۹تا ۲۱۳۰ شب جوانان در شهریار راه‌بندان ایجاد کردند و شعار مرگ بر دیکتاتور دادند. راه‌بندان باعث شد که نیروهای سرکوب بعد از یک ساعت تلاش به محل رسیدند و درگیری شروع شد. جنگ و گریز بود آنها گاز اشک‌آور و ساچمه‌ای زدند ولی ما دو ساعت و نیم ادامه دادیم.

گزارش کانون شورشی از تهران آبان ۱۴۰۱

با یک تیم رفتیم صادقیه. مردم زیادی آنجا بودند شعارهای مرگ بر خامنه‌ای / مجتبی بمیری رهبری را نبینی / مرگ بر دیکتاتور - ننگ ما ننگ ما رهبر الدنگ ما می‌دادند. نفرات در صادقیه بیشتر بودند و نیروهای سرکوبگر هم بی‌حال بودند.

گزارش کانون شورشی از مشهد آبان ۱۴۰۱

دو بانک را در مشهد به آتش کشیدیم. از نارنجک دستی هم استفاده کردیم.

گزارش کانون شورشی از فلاورجان آبان ۱۴۰۱

با یک تیم امروز دفتر امام جمعهٔ شهر فلاورجان را با ۳کوکتل به آتش کشیدیم.

گزارشی از اصفهان

در خیابان قدم می‌زدم ناگهان دیدم یک جوان با موتور بدون پلاک آمد و سلاح یک مأمور یگان ویژه را زد و برد. خیلی به‌سرعت عمل کرد انگار شناسایی کامل کرده بود. بعد مأموران نیمساعت اونجا گشت زدن ولی نتونستن پیداش کنن

گزارشی از ساوه

چند جوان در بزرگراه ساوه بنر بزرگی که عکس خامنه و خمینی و قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس روی آن بود را آتش زدند.

گزارشی از قزوین

قزوین شلوغ بوده و مردم شعار می‌دادند مرگ بر دیکتاتور توپ تانک فشفشه اخوند باید گم بشه - امسال سال خونه سید علی سرنگونه. مأموران باباتون توی سر یک دختری زدن چند جوان پسر از او دفاع کرد که یک پسری هم رفت اون مأمور رو حسابی زدو مأمور ولو شد روی زمین.

گزارشی از رشت

۳ نفر بودیم از ساعت ۱۵۳۰ در میدان شهرداری به معترضان پیوستیم؛ شعار «مرگ بر دیکتاتور» و تا سبز میدان جنگ و گریز بود. شعار «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» می‌دادیم. بعد رفتیم میدان معلم و سر خیابان استاد سرا از چند پسر شجاع کمگ گرفتیم سطل اشغال را آتش زدیم. ولی آتش شعله‌ور نمی‌شد. یک راننده شیشه ماشین را پایین کشید بنزین ۴ لیتری داد دستم ما. ریختیم توی سطل حسابی آتش شعله‌ور شد. ماشین‌ها شروع به بوق زدن کردند.

گزارشی از زرین شهر

زرین شهر شلوغ بود چند تا بسیجی را درشلوغی حسابی زدیم و اصلاً مردم کم نمی‌آوردند خیلی عالی بود و محمد امین سلیمان که از مخبرهای زرین شهر است، خانه‌اش را به آتش کشیدیم امشب فقط جنگ بود.

گزارشی از بندرعباس

امروز نفرات تظاهر کننده خیلی زیاد بودند. نیروهای دشمن به سمت ما شللیک کردند. ولی ما با سنگ آنها را زمین‌گیر کردیم. سطل‌های آشغال را آتش زدیم. از بالای آپارتمانهای اطراف کلی بر سرشان سنگ و آشغال ریختند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbd155da-ca37-4db4-85b9-63c6dad426d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات