728 x 90

به مناسبت روز جهانی علیه اعدام

گرامی‌داشت شهیدان راه آزادی ایران و۳۰هزار قهرمان سربه‌دار قتل‌عام۶۷ در مقابل پارلمان هلند

گرامی‌داشت شهیدان راه آزادی ایران و۳۰هزار قهرمان سربه‌دار قتل‌عام۶۷
گرامی‌داشت شهیدان راه آزادی ایران و۳۰هزار قهرمان سربه‌دار قتل‌عام۶۷

به‌ مناسبت روز جهانی علیه اعدام، ایرانیان آزاده و حامیان مجاهدین و مقاومت ایران در هلند، با برگزاری گردهمایی و نمایشگاهی درباره نقض گسترده حقوق‌بشر در ایران و موج اعدامها در ایران تحت حاکمیت آخوندها به‌عنوان رژیم رکورد دار اعدام در جهان، خاطره شهیدان مقاومت در برابر استبداد دینی به‌ویژه قهرمانان سربه‌دار قتل‌عام ۶۷ را گرامی داشتند و بر لزوم محاکمه بین‌المللی سران جنایتکار این رژیم و آمران و عاملان این جنایات وحشیانه تأکید کردند.

در این نمایشگاه که در مقابل پارلمان هلند در لاهه برگزار شد، اسامی و تصاویر دهها هزاران تن از شهیدان راه آزادی مردم ایران به نمایش گذاشته شده بود.

 

هادی مظفری یکی از برگزار کنندگان این نمایشگاه طی سخنانی کارنامه ننگین رژیم آخوندی به‌ویژه کارنامه آخوند روحانی در زمینه اعدام را به‌ تصویر کشید و ضمن محکوم کردن سیاست کثیف مماشات غرب به‌ویژه کشورهای اروپایی با رژیم قرون‌وسطایی آخوندها، تنفر و انزجار مردم ایران از این سیاست که آخوندها را در ارتکاب جنایت جریتر می‌کند، ابراز کرد:

مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته به‌خوبی می‌دانند که تنها راه‌حل برای ایران و منطقه خاورمیانه و تمام جهان سرنگونی این رژیم است.

 

آنگاه رب روزانبام کشیش مترقی و مردمی هلندی به سخنرانی پرداخت و از خواست مردم ایران و ایرانیان آزاده مقیم هلند برای آزادی کشورشان، حمایت کرد.

سپس فری وور از حامیان مقاومت ایران و سخنگوی انجمن ایران آزاد طی سخنانی از روابط اقتصادی کشورهای اروپایی با رژیم ایران انتقاد کرد و گفت به‌خاطر روابط اقتصادی دولت هلند با رژیم ایران شرمسار است

در جریان گردهمایی و نمایشگاه در مقابل پارلمان هلند، ضمن اجرای صحنه‌های اعدام، گوشه‌هایی از جنایات رژیم به تصویر کشیده شد.

سخنرانان و شرکت‌کنندگان در این برنامه، خواهان پایان دادن به مصونیت مجرمان جنایت علیه بشریت و محاکمه آنها در دادگاه بین‌المللی شدند و در راهپیمایی و شعارهای خود بر حمایت همه‌جانبه از کانون‌های شورشی و عزم راسخ مردم ایران برای سرنگونی دیکتاتوری آخوندی تأکید کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdb12ff6-7b24-43ae-9237-6ea20be91590"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات