728 x 90

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن؛ سیرک انتخاباتی رژیم آخوندی و افشای عمکرد رئیسی جلاد۶۷

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن
کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن

در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین که بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ خردادماه توسط دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در لندن برگزار شد، حسین عابدینی معاون نمایندگی شورا در انگلستان موقعیت رژیم آخوندی و بحران و بن‌بست این رژیم همزمان با شعبده انتخاباتی را توضیح داد و تأکید کرد همین بن‌بست و بحران ولی‌فقیه ارتجاع را ناگزیر از حذف تمامی کاندیدهای باندهای درونی رژیم، برای به کرسی نشاندن ابراهیم رئیسی جلاد ۶۷ و انقباض و یکپایگی رژیم کرده است.

حسین عابدینی ضمن اشاره به نقش رئیسی در کمیسیون مرگ در قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ گزارشی را که درباره کارنامه سیاه رئیسی توسط مقاومت منتشر شده معرفی کرد.

سپس شش تن از زندانیان سیاسی رژیم آخوندی که در این کنفرانس آنلاین شرکت داشتند، فریده گودرزی، محمد زند، حسین فارسی، محمود رؤیایی، ‌رضا شمیرانی ونصرالله مرندی عملکرد رئیسی جلاد در کمیسیون مرگ و اجرای فتوای خمینی دجال برای قتل‌عام تمامی زندانیان «سر موضع» را توضیح دادند.

در این کنفرانس فیلم کوتاهی از مصاحبه رئیسی بعد از سرکوب قیامهای سال۱۳۸۸ به نمایش در آمد که در آن آخوند جلاد اعلام می‌کند هر گونه مخالفت با رژیم وخلیفه ارتجاع در هر زمان بمثابه محاربه مستوجب اشد مجازات است.

شرکت‌کنندگان در این کنفرانس خواستار قرار گرفتن سران رژیم و آمران و عاملان قتل‌عام ۶۷ و مسئولان چهار دهه جنایت علیه بشریت در مقابل دادگاه‌های بین‌المللی شدند.

(مجاهدین: ۱۸خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/087a9692-dd8b-494a-937d-f776a7553d3c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات