728 x 90

کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی در همبستگی با مردم و مقاومت ایران در ۲۰۰۰نقطه در ۴۰کشور (۲)

کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی - رمضان۱۴۰۰
کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی - رمضان۱۴۰۰

کنفرانس بین‌المللی عربی اسلامی

در ۲۰۰۰نقطه در ۴۰کشور

رمضان ۱۴۰۰ (۱۴۴۲ هجری قمری)

 

همبستگی عربی اسلامی با مردم و مقاومت ایران

برای پایان دادن به تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی

 

سخنان

عزام الاحمد – رئیس فراکسیون الفتح در پارلمان فلسطین، معاون پیشین نخست‌وزیر فلسطین

احمد بوحشیش – نایب‌رئیس پارلمان فلسطین

 

عزام الاحمد – رئیس فراکسیون الفتح در پارلمان فلسطین، معاون پیشین نخست‌وزیر فلسطین

بار دیگر مایلم بسیار سپاسگزاری کنم بابت شرکتمان در این کنفرانس مهم.

خواهر عزیز مان، مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ملی ایران، خواهران و برادران و دوستان شرکت‌کننده در کنفرانس همبستگی عربی-اسلامی با مردم ایران و مقاومت ایران برای پایان دادن به‌تروریسم و جنگ‌افروزی از جانب رژیم آخوندی.

از شهر رام‌الله در فلسطین اشغال‌شده با شما صحبت می‌کنم. ثابت‌قدم در خاکمان ایستاده‌ایم. هیچ نیرویی در زمین نمی‌تواند در پایداری و پایبندی ما به خاکمان فلسطین خللی وارد کند.

حضور به‌همراه شما در این کنفرانس همبستگی عربی-اسلامی تحت رهبری مجاهدین خلق مایهٔ خوشحالی من است.

درودهای مردم فلسطین را به‌شما می‌رسانم به‌ویژه در این روزهای پرفضیلت از ماه مبارک رمضان، پس از این‌که ناگزیر از هم دور بودیم به‌دلیل شرایط سخت ناشی از پاندمی کووید۱۹ و رویدادهای پی‌درپی که در خاورمیانه و به‌ویژه در فلسطین رخ داد.

بسیار خوشحالم که به‌این مناسبت و توسط خواهر عزیز مان مریم رجوی، درودهای گرم بفرستیم به‌برادر عزیز مان و دوستمان مسعود رجوی که یک لحظه هم او را از یاد نخواهیم برد؛ ما با هم دیدار می‌کردیم و به‌صحبت دربارهٔ رنج‌های دو ملت دوست فلسطین و ایران می‌پرداختیم؛ بارها و بارها، و امکان ندارد که این فراموش شود. هم‌چنین چه‌قدر خوشحال شدم هنگامی که نام او را از زبان شما شنیدم.

پاندمی کرونا مسائل و خطرهای بسیاری را برای همهٔ مردم دنیا به‌همراه آورده است که همهٔ ما را به‌همکاری و همبستگی وامی‌دارد برای ایستادگی در برابر آن. هم‌چنانکه شاهد همبستگی تمام خلق‌هایی هستیم که در معرض ستم و تروریسم و اشغالگری و جنگهای داخلی و خارجی قرار دارند که آینده و پیشرفتشان را تهدید می‌کند.

خواهران و برادران، ما مردم فلسطین پیگیر اتفاقاتی هستیم که برای شما در ایران دوست رخ داده، آن‌هم به‌دلیل ستم و قتل و دستگیریهایی که رژیم آخوندی انجام داده است. هم‌چنان‌که مردم فلسطین نیز رنج می‌کشند از کشتار و ویرانی و مصادره سرزمینها و توسعه‌طلبی شهرک‌نشینی استعمار.

 

خانم‌ها و آقایان شرکت‌کننده، بین ما و مردم دوست ایران و مقاومت ملی آن، روابط دوستانه‌یی وجود دارد و هم‌چنین یک رابطهٔ نزدیک و همبستگی تاریخی در نبرد با نیروهای ظالم و ستمگر و بنیادگرا که قدمت آن به دهها سال می‌رسد.

ما دوباره همبستگی خودمان را با مردم دوست ایران و مقاومت ملی‌شان اعلام می‌کنیم که پیشرو آن مجاهدین خلق هستند که فداکاریهای بسیار بزرگی انجام دادند برای آزادی مردم ایران و هم‌چنان ثابت‌قدم هستند و به‌نبرد ادامه می‌دهند و ایستادگی می‌کنند و به‌پیش می‌روند آن‌هم با وجود همهٔ تلاش‌های رژیم ایران برای پنهان‌کردن آنچه سازمان مجاهدین خلق و رزمندگان و مبارزان آن انجام می‌دهند.

نیروهای عقب‌مانده و ستمگر که در تلاشند مردم ایران و همهٔ خلق‌های ستمدیده را تحت ستم و محرومیت قرار دهند؛ خلق‌هایی که تلاش می‌کنند برای سازندگی و پیشرفت و توسعه و آزادی در برابر نیروهای شر و بدی ایستادگی کنند، آنها نخواهند توانست مانع از تحقق رویای خلق‌های ایران و فلسطین و عرب برای توسعه و سازندگی و پایان دادن به همهٔ انواع کشتار و ستم شوند.

 

ما تأکید می‌کنیم بر ایستادگی‌مان در کنار شما، در کنار مجاهدین خلق و مقاومت ملی آنها و مردم دوست ایران برای از بین‌بردن همهٔ نیروهای عقب‌مانده و واپس‌گرا و ستمگر و محقق‌شدن آزادی و آرزوها و امنیت و همهٔ هدفهای والایی که مجاهدین خلق و مردم دوست ایران برای آن هزاران قربانی و شهید و مجروح و صدها هزار زندانی تقدیم کرده‌اند. ولی ما یقین داریم که پیروزی نزدیک است، پیروزی نزدیک است. و السلام علیکم

 

احمد بوحشیش – نایبرئیس پارلمان فلسطین

السلام علیکم ورحمةالله وبرکاته

خداوند روزه‌تان را قبول بدارد. خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیدهٔ شورای ملی مقاومت ایران، خانم‌ها و آقایان شرکت‌کننده،

ابتدا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به‌شما تبریک می‌گویم؛ ماه رحمت، ماه محبت و هم‌زیستی.

امروز مفتخرم که به‌همراه شما در این ضیافت مربوط به‌ماه رمضان شرکت می‌کنم که هر ساله به‌ابتکار شورای ملی مقاومت ایران برگزار می‌شود. این فرصت خوبی است برای دیدار با مجاهدین و مبارزان و آزادگان و آنهایی که در جستجوی آزادی و دموکراسی و عدالت هستند.

امروز گردهم آمده‌ایم تا یک پیام ارسال کنیم و آن این‌که اسلام حقیقی، دین اعتدال و عدالت است. دین پیشرفت و توسعه است. دین صلح و امنیت است. ما هم‌چنین در این مناسبت گردهم آمده‌ایم تا پیام مقاومت ایران و رهبر مجاهد خانم مریم رجوی را دریافت کنیم. مردم ایران اولین کسانی هستند که از جانب رژیم ولایت فقیه مورد ستم قرار گرفته‌اند، پیش از آن‌که مصیبتها و ایدهٔ ولایت فقیه به‌مردم کشورهای منطقه در همسایگی (ایران) برسد؛ آن‌هم توسط شبه‌نظامیان آخوندها و گروه‌های وابسته به‌این رژیم برای قتل و ویرانی و فتنه‌انگیزی و حمایت از تجزیه زیر پوش شعارهای نژادپرستانه و عقب‌مانده.

خانم مریم رجوی، خانم‌ها و آقایان شرکت‌کننده، انقلاب ایران که ستون آن شما بودید، برای آزاد کردن مردم ایران از رژیم دیکتاتوری شاه به‌وقوع پیوست. هدف این انقلاب، استبداد یا تجاوز به‌همسایه‌ها نبود. هدف آن ساختن ولایت فقیه مستبد نبود. اما به‌فضل خداوند و به‌رهبری حکیمانهٔ شما بسیاری از مردم ایران و جهان، خطر این جماعت را احساس می‌کنند، (جماعتی) که دارای یک رژیم فاشیستی و گروهها و شبه‌نظامیانی است که به‌کشورهای همسایه، زیان می‌رسانند.

 

آری، کسی که تصور کند رژیم آخوندی فقط سنی‌ها را هدف قرار می‌دهد، در توهم به‌سر می‌برد. این رژیم هر کسی را که علیه فاشیسم باشد هدف قرار می‌دهد. در این نقطه یادآوری می‌کنم قتل‌عامی را که این رژیم در سال۱۹۸۸ مرتکب شد که در آن بیش از ۳۰هزار زندانی را به‌قتل رساند؛ تنها به‌این دلیل که آنها علیه فاشیسم (ولایت‌فقیه) بودند.

به شما تأکید می‌کنم که این رژیم از هیچ مشروعیتی برخوردار نیست و دست این رژیم در برابر همگان در جهان رو شده است.

ما با یگدیگر به‌سوی یک هدف واحد پیش می‌رویم؛ رهایی از اشغالگری در سرزمین من و استبداد در سرزمین شما. به‌امید خدا به‌زودی در مسجد الاقصی مبارک نماز می‌خوانیم.

والسلام علیکم و رحمةالله وبرکاته

ادامه دارد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f13ba934-9237-4f88-b2b7-207937aa6571"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات