728 x 90

ژنرال مایکل کوریلا: حکومت ایران هم‌چنان بزرگترین عامل بی‌ثباتی در خاورمیانه است

ژنرال مایکل کوریلا
ژنرال مایکل کوریلا

ژنرال مایکل کوریلا؛ فرمانه ستاد فرماندهی نظامی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز چهارشنبه ۲۶بهمن رژیم ایران را بزرگترین عامل بی‌ثباتی در ایران نامید.
وی با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد: «اقدام ایران در تداوم ارسال غیرقانونی تسلیحات برای حوثی‌ها، ناقض قطعنامه‌های شورای امنیت درباره خشونت در یمن است و تلاش‌ها برای دستیابی به صلح را تضعیف می‌کند».
وی در ادامه با اشاره به کشف تجهیزات قاچاق شده توسط رژیم ایران برای شبه‌نظامیان حوثی توسط کشورهای ائتلاف اضافه کرد «شرکای ما، عاملی کلیدی در رهگیری محموله‌های قاچاق این تجهیزات و مقابله با اقدامات مخرب ایران در منطقه هستند».
این بیانیه در حالی صادر شد که انگلستان نیز در روز دوشنبه ۲۴بهمن با ارائه مستندات به سازمان ملل نشان داد که ارسال سلاحهای پیشرفته از سوی رژیم ایران به شبه‌نظامیان حوثی انجام شده و نیروی دریایی فرانسه نیز در ماه گذشته از کشف محموله‌ای شامل هزاران تفنگ؛ مسلسل و موشک ضدتانک در دریای عمان از مبدأ ایران برای شبه‌نظامیان حوثی پرده برداشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef480ec8-df7e-48e5-8967-cfcf2a0f8afa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات