728 x 90

چهل سال دروغ و اصرار بر پنهان‌کاری

سرانجام سپاه خون‌ریز آخوندی تحت محاصرهٔ دیوار بلند و انکارناپذیر واقعیت، مسئولیت شلیک به هواپیمای مسافری را پذیرفت. این در حالی است که سپاه جنایت‌کار پاسداران ۳روز با پمپاژ دروغ در شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی به انکار شلیک پرداخت.

 

تلویزیون رژیم: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که دلایل زیادی وجود دارد که سقوط هواپیمایی اوکراینی ربطی به سامانه پدافندی کشور ندارد گفت امکان انفجار هواپیمابر اثر شلیک موشک از نظر فنی وجود ندارد

 

تابش ـ رسانه حکومتی اعتماد آنلاین ـ ۲۱دی ۹۸:

یک عضو مجلس ارتجاع در وحشت از قیام با یادآوری خشم سراسری مردم در برابر فریبکاری و دروغگویی مقامات و سرکردگان گفت: این مردم چه گناهی کرده‌اند که ما مسئولانشان هستیم. مردم نجیبانه از کنار حوادث آبان ماه گذشتند.

 

روزنامه حکومتی بهار در مطلبی با عنوان «آنچه نابخشودنی است؛ دروغگویی و اصرار بر پنهان‌کاری» نوشت:

«سیستم‌هایی که تا به این حد پنهان‌کار و غیرشفاف هستند، چه چیزهای دیگری را پنهان می‌کنند یا قادرند پنهان کنند؟»

 

همان کسانی که ماشه شلیک موشک را فشار دادند در آبان ماه ۱۵۰۰تن را با گلوله کشتند. تا کی دروغگویی و اصرار بر پنهان‌کاری؟ هنوز آماری از جان‌ باختگان و مجروحان و دستگیر شدگان ندادند. هنوز معلوم نیست سرنوشت مجروحان و دستگیر شدگان چه شد!

 

دو سال قبل ۲۹بهمن ۹۶ شصت و پنج مسافر در پرواز تهران به یاسوج بعد از اصابت به کوه دنا کشته شدند و هنوز مسئول قتل آنان معلوم نیست. تا کی دروغ و پنهان‌کاری؟

سه سال قبل در ۳۰دی ۱۳۹۵ ساختمان بزرگ پلاسکو در تهران به طرز مشکوکی آتش گرفت،و ۵۶۰واحد تجاری کامل نابود شد و تعدادی در آتش سوختند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab97cf5d-5cfa-407e-b198-54e4c87f66c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات