728 x 90

پیام جوانان شورشی عراق به‌خامنه‌ای؛ «بیشتر می‌شویم!»

همبستگی جوانان عراقی
همبستگی جوانان عراقی

«کربلا»؛ «عاشورا»؛ «حسین»؛

این دست واژگان برای آخوند جماعت، تنها ابزاری برای کسب درآمد است. عربده‌های تظلم شیادانه و روضه‌ها و اشکهای ریایی آنها نیز تنها برای گرم کردن بازار در دکان دین‌فروشی است. چون به‌محض این‌که وارد دنیای عمل و کارکرد‌های واقعی می‌شویم، به‌روشنی درمی‌یابیم که اتفاقاً با جماعتی از همان جنس «خولی» و «شمر» و «حرمله» مواجه هستیم.

مثال هم کم نیست، آیا بستن آب به روی ساکنان روستای ابوالفضل و حمله و هجوم با سلاح و لودر برای تخریب خانه‌هایشان، تداعی کننده‌ٔ عصر عاشورا نیست؟!

لرزش زمین عراق و «کربلا» زیر پای خامنه‌ای!

تناقض فاحش در رفتار و شعار آخوندهای حکومتی ولایت فقیه و وابستگانش را، علاوه بر مردم ایران، مردم و جوانان شورشی و به پاخاسته‌ٔ عراق هم به‌خوبی درک کرده‌اند. از این رو در محرم و به‌ویژه تاسوعا و عاشورای امسال، عزاداری سنتی را با خونخواهی شهدای قیام مردمی گره زدند.

همان جوانانی که تا دیروز میدانها و خیابانهای شهرهای مرکزی و جنوبی عراق را (که دست بر قضا خامنه‌ای آنها را جای پای خویش در عراق می‌خواند)، به مراکز شورش علیه حکومت فاسد و نفوذی‌های رژیم پلید آخوندی تبدیل کرده و خواب را از چشمان اهل باطل ربوده بودند، امروز سوگواری حسین (ع) را هم با خونخواهی شهدا به جای آوردند.

چرا پدرم را کشتید؟

پیام این خروش جوانان عراقی را پیش از هر کسی شخص خامنه‌ای است که دریافت می‌کند! زیرا همان خشتی را زیر پایش «لق» می‌یابد که تمام مدعایش برای دخالت در عراق را بر آن استوار کرده بود.

سرمایه‌گذاری بر شیعیان عراق

از همان فردای انقلاب ضدسلطنتی، پیر کفتار جماران با احتساب اکثریت شیعه در عراق، شروع به تحریک و دعوت به صدور ارتجاع به عراق کرد! اقدامات کثیفی که در نهایت به جنگی خانمان‌سوز و بیهوده کشید. خمینی اما حتی پس از عقب‌کشیدن نیروی متجاوز به مرزهای بین‌المللی و اعلام آمادگی برای بازپرداخت غرامت، با ادعای رسیدن به «قدس از طریق کربلا»، اما با هدف سرپوش گذاشتن بر سرکوب داخلی، به جنگ ادامه داد، تا جایی که ارتش آزادیبخش ماشین جنگی‌اش را از کار انداخت و او ذلیلانه پای امضای آتش‌بس آمد.

دجال بزرگ آرزوی تسلط بر عراق را به گور برد، ولی سرکوب و قلع قمع داخلی را با تمام توان انجام داد تا پایه‌ٔ حکومت‌اش بر مبنای رعب و وحشت محکم گردد.

خلف خمینی، با استفاده از اشتباهات استراتژیک رهبران سیاسی منطقه‌یی و جهانی، نیروهای تروریستی و آموزش دیده‌ٔ خود را که از زمان جنگ ضدمیهنی ساخته و پرداخته بود، پس از حمله‌ٔ آمریکا و ائتلاف بین‌المللی به عراق وارد این کشور نموده و قدرت را با تهدید و تطمیع و ترور قبضه کرد.

استفاده‌ٔ خامنه‌ای از خلأ قدرت در عراق (ناشی از سقوط رژیم سابق و انحلال ارتش) البته با خون‌ریزی گسترده و سال‌ها انفجار و قتل‌های فجیع صورت گرفت. زیرا برخلاف مدعای دروغین آخوندها، شیعیان عراق نه تمایلی به درگیری و سیطره بر اهل تسنن عراق داشتند، و نه اصولاً چنین تفرقه‌یی میان شیعه و سنی عراق وجود داشت.

افشای دروغ بزرگ رژیم در عراق

اگر چه اکثریت شیعه‌ٔ عراقی، مبنای دخالت رژیم در عراق بوده است، اما مجاهدین در زمان حضورشان در شهر اشرف، با چندین گردهمایی بزرگ و کوچک و گردآوری میلیونی امضاهای شهروندان عراقی، چه شیعه و چه سنی، به خوبی این دروغ بزرگ را افشا و رسوا کردند. فعالیت‌های روشنگرانه‌ای که کینه خامنه‌ای و مهره‌هایش را نسبت به مجاهدین دوچندان کرد. کینه‌ای که خود را در محاصره اشرف و لیبرتی و جنگ سنگین روانی و کشتار و موشک‌باران بارز می‌کرد.

اگر چه مجاهدین پس از سال‌ها مقاومت و پایداری از عراق هجرت نمودند، اما پرتو روشنگریهای آنها در میان شیعه و سنی عراق ماند و امروز در قیام و شورش همین جوانان از شیعیان جنوب و مرکز عراق، پژواک‌های همان سخن حق به گوش می‌رسد. شعار پر تکرار «ایران بره بره» (ایران اخراج اخراج) پاسخ کوبنده‌ٔ شیعه و سنی عراقی است که نمی‌خواهند زیر تسلط و سرکوب و کشتار آخوندهای پلشت و ریاکار زندگی کنند.

پیام به خامنه‌ای: «هر چه ما را سرکوب کنید، بیشتر می‌شویم»

به سوگواریهای امسال جوانان شهرهای شیعه‌نشین جنوب و مرکز عراق نگاه کنید. از ناصریه تا کربلا، از نجف تا بصره. امروز شیعیان عراق پیشتازان خواسته خلع ید خامنه‌ای و مزدورانش از عراق هستند. تا جایی که حتی در اصلی‌ترین دکان نمایش آخوندها (کربلا و عاشورا) هم شعارهای ضد یزید با شعارهای ضد خامنه‌ای روی هم منطبق می‌شود!

امروز نه تنها برادران و خواهران و پدران شهدای به خاک افتاده‌ٴ جوانان شورشگر عراقی، بلکه فرزندان خردسال آنها هم برای خامنه‌ای و سپاه یزیدی‌اش خط و نشان انتقام می‌کشند و این یعنی آینده‌ای سیاه‌تر از امروز برای خامنه‌ای!

دوستم، پدرم

خون بر زمین نمی‌ماند!

شاید که این تصویر، ذهن همه‌ٔ ما را به سمت آن عکس از چهره‌ٔ دو کودک معصوم مصطفی صالحی ببرد که خامنه‌ای نه تنها پدرشان را از آنها گرفت، بلکه برای ایجاد رعب و وحشت و پیشگیری از تکرار اعتراض، حتی اموال و زندگی‌شان را هم می‌خواهد مصادره و غارت کند.

زهی خیال باطل!

فرزندان این آب و خاک، هم‌چنان که اهل عراق، به‌خوبی به یزید زمان و سپاه او نشان خواهند داد که «خون بر زمین نمی‌ماند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d54bb028-34f3-4334-b9a5-a86d7a5bac99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات