728 x 90

پاسدار جعفری:‌ برجام بستری شد برای نهادینه سازی تحریم‌ها

پاسدار جعفری
پاسدار جعفری

پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده کل سپاه پاسداران با نگرانی نسبت به تهدیدات، آخوند روحانی را به‌دلیل شکست برجام مورد حمله قرار داد و گفت:‌ برجام به‌جای این‌که مانع تحریم‌ها شود، بستری شد برای نهادینه سازی تحریم‌ها.

وی که روز یکشنبه 23اردیبهشت در جمع عوامل بسیجی رژیم سخنرانی می‌کرد گفت:‌« امروز در چهل سالگی انقلاب شاهد تهدیدات متعدد و دشمنی‌های زیاد دشمنان علیه کشور در حوزه‌های مختلف هستیم. دشمنان یک لحظه انقلاب اسلامی را رها نکرده و نمی‌کند... در شرایط فعلی این موضوع در حال اثبات برای این افراد است اما اگر فرصت را از دست بدهیم، مشکل خواهیم داشت.

پاسدار جعفری افزود:‌ نتیجه بحثها و مذاکرات چند سال اخیر شد برجام و این برجام به‌جای این‌که مانع تحریم‌ها شود بستری شد برای نهادینه سازی تحریم‌ها علیه کشورمان.

وی با حمله به باند آخوند روحانی گفت:« با توجه به این‌که نگاه برخی از مسئولان به خارج و نظریات آنهاست، به سخنان یک اقتصاددان سوئیسی اشاره می‌کنم که می‌گوید «پس از خروج ترامپ از برجام، هیچ اتفاق سریع و‌ منفی برای ایران رخ نخواهد داد. مشکل ایران کسانی هستند که عاشق غربند و نمی‌خواهند بپذیرند که غرب فایده‌ای برای اقتصاد ایران ندارد. متأسفانه (کارشناس سوئیسی) درست می‌گوید؛ نگاه برخی مسئولان ما به خارج است که امیدواریم اتفاقات اخیر منجر به اعتماد نداشتن به غربیها و حتی اروپایی‌ها شود که زمزمه‌های آن نیز شنیده می‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ea44164-4c28-472c-a5e4-14453fad4f07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات