728 x 90

وقاحت و شقاوت امام جمعه‌های خامنه‌ای درباره گسترش فاجعه خودکشی

خودکشی
خودکشی

در حالیکه رژیم سراپا فساد و تبهکاری آخوندها و بحران معیشتی و بیکاری و شدت فشارها و تحمیلهای ارتجاعی باعث گسترش فاجعه‌بار خودکشی شده است، امام جمعه‌های خامنه‌ای با وقاحت و شقاوت حیرت‌انگیزی درباره گسترش فاجعه خودکشی صحبت می‌کنند و بر تشدید تحمیلات ارتجاعی تأکید دارند.

آخوند دژکام امام جمعه خامنه‌ای در شیراز روز سوم دیماه باز هم با اعتراف به این‌که خودکشی در جامعه مثل نقل و نبات شده، رذیلانه خود قربانیان را گناهکار قلمداد کرد.

وی گفت: این حرفهایی که متأسفانه مثل آب خوردن شده است در دهان بعضی‌ها خیال می‌کنند مثلاً با بنده طرف هستند اگر کسی این مسأله را گرفتار شد این دیگر راه نجاتی برایش نیست. می‌دانید که فرصت توبه هم معمولاً دیگر بعد از خودکشی نیست مثل مثلاً چیز همه نقل و نبات برای آدم تحویل می‌دهند که این کار می‌کند خوب غلط می‌کنی این کار را می‌کنی. هرچی می‌خواهد آدم فشار روی سرش باشد. (تلویزیون شبکه فارس رژیم- ۳دیماه)

آخوند بوشهری، امام جمعه خامنه‌ای در قم روز سوم دی گفت: مسأله‌ای که مطرح است مسأله گناه تو جامعه اسلامی... اگر این موارد پیگیری و دنبال نشود همه بازنده‌ایم همه باخته‌ایم روحانی‌اش، بازاری‌اش، دانشگاهی‌اش، دانشجو اش، طلبه‌اش سپاهی‌اش همه عزیزان مسئولانش همه یک جا باخته‌ایم روزی چشم باز می‌کنیم که خدا آن روز را نیاورد... (تلویزیون رژیم شبکه نور ۳دیماه)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e271da8-ca48-4901-8552-b349f4cf65fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات