728 x 90

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد - پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای مختلف جهان

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد
همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد
  • اسقف اعظم دکتر بری مورگان - اسقف اعظم ولز
  • مارتین پاتسلت نماینده سابق مجلس فدرال آلمان
  • دکتر جاسلین اسکات ـ قاضی و حقوقدان برجسته-انگلستان

 

اسقف اعظم دکتر بری مورگان - اسقف اعظم ولز

-اسقف اعظم دکتر بری مورگان - اسقف اعظم ولز

اسقف اعظم دکتر بری مورگان. Barry Morgan - اسقف اعظم ولز: این باعث افتخار من است که در کنار شما هستم

این اجلاس بین‌المللی دو روزه در برهه‌ای حساس و با افزایش نارضایتی مردم در ایران برگزار می‌شود و آلترناتیو دمکراتیکی را به نمایش می‌گذارد که واقعاً منعکس‌کننده آرمانهای مردم ایران است که با شعارهای "مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه‌ای" بیان می‌شود.

متأسفانه به‌نظر می‌رسد اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن تلاشهای خود را برای مماشات با رژیم بی‌رحم در ایران افزایش می‌دهند به امید احیای توافق اتمی سال۲۰۱۵ که نه به سرکوب داخلی رژیم می‌پردازد و نه به تروریسم و ​​بنیادگرایی آن.

ما می‌دانیم که رژیم سرکوبگر اقشار مختلف جامعه ایران را سرکوب می‌کند: از سرکوب زنان گرفته تا آزار و اذیت اقلیتهای مذهبی و قومی تا سرکوب کارگران.

این رژیم جامعه ایران را عقب نگه می دارد و رویای آینده‌ای بهتر برای مردم را به کابوس تبدیل می‌کند.

و این امر ادامه خواهد داشت مگر این‌که با رژیم و سران آن مقابله شود و مورد حسابرسی قرار بگیرند.

من می‌دانم که بسیاری از نمایندگان فراحزبی در پارلمان انگلستان از یک قطعنامه پارلمانی حمایت کرده‌اند که از دولت انگلستان خواسته بود قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران در سال۱۳۶۷ را به‌عنوان جنایت علیه بشریت به‌رسمیت بشناسد و هم‌چنین یک تحقیق بین‌المللی توسط سازمان ملل در مورد این اعدام‌های غیرقانونی را به فوریت تضمین کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز این درخواست را مطرح کرده و بر لزوم مداخله فوری جامعه بین‌المللی برای پایان دادن به مصونیت از مجازات در ایران تأکید کرده است.

اجلاس جهانی ایران آزاد فرصتی است برای جامعه جهانی و دولتهای دمکراتیک در غرب تا رسماً از کارزار عدالت خواهی به رهبری خانم رجوی حمایت کنند و حمایت خود را از مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آنها به رهبری وی اعلام کنند

من در کنار مردم شجاع ایران و مقاومت آنها ایستاده‌ام و امیدوارم که به‌زودی ایران آزاد را در تهران جشن بگیریم.

 

مارتین پاتسلت نماینده سابق مجلس فدرال آلمان

-مارتین پاتسلت نماینده سابق مجلس فدرال آلمان

اخیراً رهبر رژیم آخوندها علناً گفت: ”خدای سال۱۳۶۰ خدای امروز هم هست. “ او در این مورد کاملاً حق دارد، زیرا خدا همیشه یکسان است. اما این‌که این خدا ظلم و انقیاد و مرگ و کشتار و جنگ می‌خواهد درست نیست و ما باید این را به صراحت به او بگوییم. بازگشتی به گذشته وجود ندارد. و همه کسانی که می‌خواهند با دیکتاتوری حکومت و به مردم ظلم کنند، به گذشته تعلق دارند. حتی اگر در حال حاضر به‌نظر برسد که هم‌چنان در قدرت هستند.

اگر همواره افراد شجاعی وجود نمی‌داشتند – ما باید به کسانی فکر کنیم که ایستادند و گفتند: "نه، ما نمی‌خواهیم به این‌گونه زندگی کردن ادامه دهیم. تحت سلطه دیکتاتوری، غاصبان و حاکمانی که حقوق‌بشر را نادیده می‌گیرند». خدا این را نمی‌خواهد. خداوند از ما می‌خواهد که مخلوقهایی آزاد باشیم که هر کدام دارای کرامت انسانی بوده و در حاکمیتی مردمی باشیم. بنابراین، ما به دموکراسی نیاز داریم، ما به آزادی نیاز داریم.

و ما باید از همه کسانی که از این مهم دفاع می‌کنند سپاسگزار باشیم. کسانی که اغلب برای این امر با فدای خون، آزادی و جانشان جنگیده‌اند.

اگر چنین افرادی وجود نمی‌داشتند، امروز ما کجا بودیم؟ و افرادی که اینجا در شورای ملی مقاومت برای ایران آزاد گردهم آمده‌اند، شایسته احترام و حمایت ما هستند. ما نباید غافل شویم، باید از آنها تشکر کنیم به‌خاطر این فداکاری بزرگی که انجام می‌دهند، گذشتن از زندگی، و در نتیجه مبارزه برای آزادی ما. زیرا آزادی همیشه در خطر است. . آری ما باید قدردان باشیم و باید به همبستگی نیروهای خود اضافه کنیم و از این افراد در شورای ملی مقاومت حمایت کنیم.

اگر همگی ما می‌خواهیم در آینده‌ای آزاد زندگی کنیم، اگر می‌خواهیم به حقوق برابر برای زنان و همه مردم دست پیدا کنیم، بدون مبارزه این محقق نخواهد شد. و به همین دلیل باید از مقاومت حمایت کنیم.

 

دکتر جاسلین اسکات ـ قاضی و حقوقدان برجسته-انگلستان

-دکتر جاسلین اسکات ـ قاضی و حقوقدان برجسته-انگلستان

 

دکتر جاسلین اسکات ـ قاضی و حقوقدان برجسته-انگلستان: من از کمبریج انگلستان با شما صحبت می‌کنم و مصمم هستم که با گردهمایی جهانی ایران آزاد به شما قلباً بپیوندم

برای همبستگی با هم دیدار می‌کنیم. با بلند کردن صدای خودمان در سطح جهانی خواستار آزادی ایران هستیم

با یک جمع صمیمی، در یک اجتماع هم صدا، در ژوییه، در گردهمایی جهانی ایران آزاد برای ایران

در دعوت به آزادی، برای پیوستن به این فراخوان در سطح جهانی، من از کانون‌های شورشی شجاع و مصمم و قوی حمایت می‌کنم که برای فرو ریختن دیوار ظلم می‌جنگند و برای شکستن آن دیوار سرکوب در مقاومت مصمم هستند.

امروز هزاران جوان ایرانی به مقاومت پیوسته‌اند، دست در دستان بازنشستگان گذاشته‌اند و از همه زنان و مردان حمایت می‌کنند، زنان و مردان بسیاری که آنها نیز برای آزادی ایران جنگیده‌اند و با جنگ برای آزادی به مبارزه ادامه می‌دهند.

چه آنهایی که الآن اینجا هستند چه آنهایی که روحشان با ماست.

هزاران نفری که در حال حاضر به این کانون‌های شورشی پیوسته‌اند برای آزادی تلاش می‌کنند، در شهرها و روستاهای سراسر کشور فعال هستند.

این شبکه مقاومت پنج سال است در حال شکل دادن به هدایت و زنده نگه‌داشتن اعتراضات است.

آنها قاطعانه اعتراضات را در سراسر کشور استمرار می‌بخشند. این مقاومت سربلند است.

مقاومت تسلیم نمی‌شود. تا زمانی که ایران آزاد نداشته باشیم مقاومت تسلیم نخواهد شد.

بنابراین، پیام از کانون‌های شورشی در سراسر ایران به گوش می‌رسد. آنها با ایرانیان در هر کجای این میهن دربند هستند و خواهان آزادی هستند.

این پیامی است برای همه ما، به همه ما و به آنها در جامعه بین‌المللی که رژیم ایران در حال احتضار است.

رژیمی که در حال سقوط است.

قلب مردم ایران با صدای کانون‌های شورشی قوی می‌شود.

امید ما بیشتر می‌شود و صدای ما در حمایت از کانون‌های شورشی و مردم ایران بلندتر می‌شود.

ما به شما سلام می‌کنیم.

برای عدالت

برای آزادی

با روحیه شکست ناپذیر

حقیقت همیشه حاضر است

ایرانیان برای آزادی

ایران آزاد خواهد شد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96e45392-52ca-477d-8851-d10366be9f70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات