728 x 90

هراس از فروپاشی اقتصادی و جنگ گرگها در داخل رژیم در اثر تحریم نمایش انتخابات و خط خالص‌سازی در سخنان خامنه‌ای

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

هراس از فروپاشی اقتصادی و جنگ گرگها در داخل رژیم

در اثر تحریم نمایش انتخابات و خط خالص سازی

در سخنان اول فروردین خلیفه ارتجاع

 

خامنه‌ای

مقصودشان فروپاشی اقتصاد ایران است

مقصودشان به زانو درآوردن کشور از لحاظ اقتصادی است

 

اختلاف سیاسی طبیعی است اما نفرت پراکنی غیر از اینهاست

کار به دشنام و دروغ و اهانت و اینها نباید بکشد

 

سعی می‌کنند امید را از دلها زایل کنند

استدلال می‌کنند که به آینده نباید امیدوار بود

مثل این‌که کمین گرفتند که روح امید را در جوانها از بین ببرند بمیرانند

 

امروز مسأله درجه یک مسأله فلسطین و غزه است

مقاومت در غرب آسیا امروز مسأله اساسی است

 

در هر کجای این منطقه در یمن در عراق در سوریه در لبنان

هر اقدامی انجام می‌گیرد آمریکایی‌ها توی محاسباتشان

این را به ایران نسبت می‌دهند

 

ما البته از مقاومت دفاع می‌کنیم

ما تا آنجایی که امکان داشته باشد حمایت و پشتیبانی می‌کنیم

از کار آنها تمجید هم می‌کنیم اما آنها خودشان تصمیم می‌گیرند

 

خامنه‌ای-تلویزیون رژیم-۱ فروردین ۱۴۰۳

شاعر رژیم:

روی تو مایه آرامش جان است آقا

چون عیان است چه حاجت به بیان است آقا

سایه‌ات بر سر ما باد امید همه‌ای

صاحبی که به سفر رفته و نایب دارد

دست جانباز تو تسکین دل مضطر ماست

تا تو هستی به خدا دست خدا بر سر ماست

جان فدایت بکنم اذن جهادم بدهی

امضا کنید با اون الله‌ اکبرها و بعد مستفیض و بست فیض بشیم

 

خامنه‌ای: هر سال این دیدار در زیر سایه بقعه مبارک حضرت اباالحسن رضا سلام الله علیه تشکیل می‌شد. امسال از این نعمت محرومیم.

خب اقتصاد مسأله اصلی یکی از مسائل اساسی کشور است یکی از نقطه ضعفهای ما به دلایل گوناگون مشکلات اقتصادی است اگر اقتصاد کشور وضع مطلوبی پیدا بکند تأثیر در همه اوضاع عمومی کشور خواهد داشت می‌توان گفت در دین و دنیای مردم می‌توانه اثر بگذاره.

اقتصاد به‌هرحال یک عامل بسیار مؤثری ست سال‌هاست دشمنان تلاش می‌کنند که اقتصاد کشور رو به زانو در بیاورند دشمن به‌طور جدی این را ما در برخوردهای خصمانه آمریکا و بقیه همراهان او در طول زمان احساس کردیم مقصودشان فروپاشی اقتصاد ایران است مقصود شون به زانو درآوردن کشور از لحاظ اقتصادی است البته با همت جوانان ما و تلاش‌های فراوانی که در این کشور از سوی مردم و مسئولان انجام گرفته دشمن موفق نشد و به حول و قوه الهی باز هم موفق نخواهد شد.

بحمدالله دولت کنونی دولتی ست که از لحاظ تلاش و تحرک و فعالیت انصافاً نمره بالایی می‌گیره و تلاش شون تلاش خوبی است.

در زمینه مسائل خارجی این دیگه مخاطب من در اینجا مسئولان محترم دولتی هستند بایستی با کشورهایی که ارتباط اقتصادی داریم این تفاهم نامه‌هایی که امضا می‌شود و چندان تاثیری نداره اینها رو تبدیل کنند به قراردادهای حقوقی قابل عمل و قابل اجرا که در عمل اثری داشته باشد.

امروز منافع ملی ما و افق روشن آینده ما وابسته است به امید و ایمان

اگر فروغ امید در دل‌ها خاموش بشود هیچ حرکتی اتفاق نمی‌افته

اون چه که در کشور به‌صورت امنیت مورد توجه است امنیتی که در کشور وجود دارد و ما در بیست و دو بهمن چند میلیون افراد ما در سرتاسر کشور حرکت می‌کنند و انقلاب و امنیت کامل، انتخابات صورت می‌گیره با امنیت کامل کمتر جایی در دنیا این ثبات این امنیت این حضور مردمی این پیشرفت‌های سریع و شگفت‌آور وجود داره خوب اینها عوامل امیدزا است.

بعضی افراد به نظر بنده غافل، منفی بافی می‌کنند، هم وجود امید در جوانها را انکار می‌کنند، همه سعی می‌کنند امید را از دل‌ها زایل کنند، چرا، این به نفع کی هست این کار، قلمش را بکار می‌اندازه برای این‌که استدلال کند که به آینده نمی‌شه امیدوار بود، اینها وجود داره اینها یک چیزهایی است که بنده می‌بینم خودم. مقاله می‌نویسد استدلال می‌کند که به آینده نباید امیدوار بود، خب چرا، چرا نباید امیدوار بود، با این همه عوامل امیدزا. مثل این‌که کمین گرفتند که روح امید را در جوانها از بین ببرند بمیرانند،

مسئولان نظامی ما فرض بفرمایید که یک ابزار دفاعی روی موشک را تولید می‌کنند، پرتاب می‌کنند، توی تبلیغات آنها گفته می‌شه که این دروغ است، جلوی چشم است پرتاب کردنش. یعنی دشمن داره اینکار را می‌کنه اما در داخل کشور چرا اینکار را بکنند. بعضی از افراد به نظر من این غفلت را نباید که این غفلت را ما به خودمان اجازه بدهیم، نباید این خطا را مرتکب بشیم.

اختلاف فکری اختلاف سلیقه‌ای اختلاف سیاسی در یک کشور یک امری طبیعی است اما نفرت پراکنی غیر از اینها است، خب یک نظری شما دارید یک نظری آن دیگری داره با همدیگه اینها یکسان نیست اشکالی هم نداره اما این موجب نفرت پراکنی نباید بشود، کار به دشنام و دروغ و اهانت و اینها نباید بکشد

در مسائل مهم بین‌المللی امروز مسأله درجه یک مسأله فلسطین و غزه است، در این زمینه هم من چند جمله‌ای را عرض می‌کنم. مقاومت در منطقه غرب آسیا امروز مسأله اساسی است که دنیا را با خودش متوجه کرده است.

بعضی مطرح می‌کردند که خب این جبهه مقاومت در غرب آسیا چه لزومی داشت نشون داده شد که حضور جبهه مقاومت در این منطقه جزء حیاتی‌ترین مسائل است روزبه‌روز هم بایست این جبهه مقاومت تقویت بشه

در هر کجای این منطقه در یمن در عراق در سوریه در لبنان از سوی نیروهای مبارز و شجاع مقاومت هر اقدامی انجام می‌گیره آمریکاییها تو محاسبات شون این رو به ایران نسبت می‌دهند.

ما البته از مقاومت دفاع می‌کنیم ما تا اونجایی که امکان برامون داشته باشه از گروه‌های مقاومت حمایت و پشتیبانی هم می‌کنیم از کار آنها تمجید هم می‌کنیم اما اونها خودشون هستند که دارند تصمیم می‌گیرند و حرکت می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5d1737d-001c-46ee-bc81-f48d29a03cc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات