728 x 90

نامه ۱۸تن از جمهوریخواهان ارشد کنگره آمریکا به آنتونی بلینکن: آمریکا نباید به مذاکره با رژیم وحشی ایران ادامه دهد

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

۱۸ جمهوریخواه ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌یی به آنتونی بلینکن اعلام کردند: آمریکا نباید به مذاکره با رژیم وحشی حاکم بر ایران ادامه دهد. برجام فعالیت‌های شرورانه رژیم ایران، از جمله تأمین مالی سازمانهای تروریستی بین‌المللی و توسعه موشک‌های بالستیک را نادیده گرفت. رژیم ایران به اقدامات خصمانه خود علیه مقامات و داراییهای آمریکا ادامه می‌دهد. رگبار موشکی که به مجموعه کنسولگری آمریکا در شمال عراق اصابت کرد یک مورد از این اقدامات است.

قانونگذاران جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا ادامه دادند: «بسیاری بر این باور بودند که برجام به اندازه کافی توانایی رژیم ایران برای تولید تسلیحات هسته‌یی را محدود نمی‌کند. علاوه بر این، گزارشهای خبری اخیر در مورد اقدامات خصمانه رژیم ایران علیه مقامات و دارایی‌های آمریکایی سؤالات جدی را در مورد تمایل دولت بایدن برای همکاری با این رژیم در هر شکل رسمی ایجاد می‌کند... ما بسیار نگران هستیم که مذاکرات جدید هسته‌یی با رژیم ایران توسط دولت بایدن، آمریکایی‌ها و بقیه جهان را در معرض خطر قرار دهد (سایت کنگره آمریکا - ۱۰ فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4890e29-dfaa-46c3-9587-8070a0f0c557"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات