728 x 90

معرکه‌گیری پاسدار حاجی‌زاده بعد از فضیحت موشک‌پرانی رژیم آخوندی

پاسدار حاجی‌زداه، سرکرده نیروی هوافضای سپاه خامنه‌ای
پاسدار حاجی‌زداه، سرکرده نیروی هوافضای سپاه خامنه‌ای

بعد از فضیحت موشک‌پرانی سپاه پاسداران، پاسدار حاجی‌زداه، سرکرده نیروی هوافضای سپاه خامنه‌ای، در یک معرکه‌گیری مسخره مطبوعاتی گفت: ما در این عملیات دنبال کشتن کسی نبودیم، اگر ‌چه حتماً دهها نفر کشته و زخمی شده‌اند!

وی در ادامه حرفهای متناقض و مضحک خود، عملاً حرف کارشناسان و ناظران را که رژیم عمداً برای بی‌تلفات بودن این موشک پرانی طراحی کرده تأیید کرد، و گفت: ما می‌توانستیم طوری عملیات را طراحی کنیم که در گام اول ۵۰۰کشته داشته باشند و اگر جواب می‌دادند، در گام‌های دوم و سوم، ۴تا ۵هزار کشته می‌دادند.

 

به‌رغم دود و دم مضحک رژیم در رابطه با موشک‌پرانی به پایگاه عین الاسد در عراق، تلویزیون اسکای نیوز به‌نقل از منابع امنیتی عراق خبر داد: آمریکا در حال احداث یک فرودگاه برای بمب‌افکنهای غول پیکر B۵۲در پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق است.

اسکای نیوز گفت: نیروهای آمریکایی مستقر در این پایگاه عملیات توسعه برای ساختن این فرودگاه بزرگ با استانداردهای بین‌المللی را برای هواپیماهای B۵۲ آغاز کرده‌اند. آنها دور محوطه تعیین شده سیاج کشیدند و اقدامات امنیتی فزاینده‌یی را به‌منظور آماده‌سازی کار برای ساختن فرودگاه شروع کرده‌اند.

 

موشک‌پرانی رژیم تنها دستاوردی که برای آخوندها داشت، موجی از محکومیت و اخطارهای بین‌المللی بود.

وزیر خارجه انگلستان حمله موشکی رژیم ایران به پایگاههای آمریکا در عراق را محکوم کرد و و از رژیم ایران خواست تا «این حملات بی‌ملاحظه و خطرناک» را تکرار نکند.

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان طی بیانیه‌یی اعلام کرد ما حمله موشکی رژیم ایران به پایگاههای نظامی عراق که در آن نیروهای ائتلاف نیز مستقر هستند، را محکوم می‌کنیم. ما به رژیم ایران فراخوان می‌دهیم از هر گونه گامی که می‌تواند منجر به افزایش تنش بیشتری شود، خودداری کند.

وزیر دفاع آلمان نیز حملهٔ موشکی رژیم ایران به‌ پایگاههای آمریکا در عراق را به‌شدت محکوم کرد.

 

‌سفیر اتحادیه اروپا در عراق اعلام کرد رژیم ایران با شلیک موشک حاکمیت عراق را نقض کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه دبیرکل ناتو نیز حملات موشکی رژیم را محکوم کرد.

 

بن والاس وزیر دفاع انگلستان به رژیم آخوندی هشدار داد و گفت: «ما در قبال هر گونه حمله به شهروندان و نیروهایمان پاسخ خواهیم داد. انگلستان کاری را که باید، انجام خواهد داد»

دیلی میل با درج این خبر نوشت: «هزاران نیروی نظامی انگلستان روی عرشه کشتی‌ها و در هلیکوپترها در حالت آماده‌باش هستند. تعدادی از نیروها نیز از مناطق خطر جابه‌جا شده‌اند».

 

سناتور تد کروز با اشاره به حمله موشکی بامداد روز چهارشنبه گفت:‌ رژیم ایران به‌طور غیرقابل توصیفی خطرناک است. کشتن قاسم سلیمانی که خطرناکترین تروریست در تمام جهان بود، کار درستی بود. او گروه‌های تروریستی را در سراسر جهان سازماندهی کرده است.

سناتور تد کروز که با فاکس‌ نیوز مصاحبه می‌کرد، افزود: ما باید در برابر خامنهای بایستیم. بزرگترین تهدید علیه آمریکا یک حکومت مجهز به سلاح هسته‌یی در ایران است. یک دیوانه که تحت لوای مذهب عمل می‌کند، نباید بتواند به سلاح اتمی دست پیدا کند.

 

سناتور مارکو روبیو گفت: آمریکا نسبت به حمله موشکی رژیم ایران واکنش نشان خواهد داد و رئیس‌جمهور بر طبق زمانبندی و شرایط خودش در این باره تصمیم خواهد گرفت.

سناتور مارکو روبیو افزود: تخصص قاسم سلیمانی در تشکیل گروه‌های تروریستی است. مطابق اطلاعات جمع‌آوری شده می‌دانستیم که او در حال طراحی یک حمله بسیار بزرگ و ویرانگر است. ما باید برای دفاع از خود وارد عمل می‌شدیم.

 

سناتور مارتا مک سلی عضو دیگر سنای آمریکا گفت:‌ «کشتن قاسم سلیمانی اقدام درستی بود. او یک «هدف مشروع» بود چرا که یک سرکرده اقدامات تروریستی مانند بن‌لادن و البغدادی بود. مرگ سلیمانی برای نجات جان انسان‌ها ضروری بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d790a993-47e1-4be5-bba0-6785b11b0b45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات