728 x 90

مصاحبه محمد ایمن از خبرنگاران غوطهٴ شرقی: این خامنه‌ای است که رو به زوال و نابودی است و رژیم او سرنگون خواهد شد

محمد ايمن از خبرنگاران غوطة شرقي
محمد ايمن از خبرنگاران غوطة شرقي

محمد ایمن از خبرنگاران غوطة شرقی در شهر دوما، در مصاحبه با سیمای آزادی، جنایات رژیم آخوندی و همدستی آن با دیکتاتوری اسد در جنایات جنگی علیه مردم این منطقه را تشریح کرد. وی با تأکید بر شکست توطئه خامنه‌ای برای کوچ اجباری اهل سنت از غوطه، گفت: این خامنه‌ای است که رو به زوال و نابودی است و رژیم او سرنگون خواهد شد.

 

محمد ایمن - غوطه شرقی - شهر دوما

من محمد ایمن گزارشگر  در غوطه شرقی هستم. امروز می‌خواهم دربارة رژیم آخوندی حاکم بر ایران و آنچه در غوطه انجام داده برایتان بگویم. آنها مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهند. رژیم آخوندی، این چیز جدیدی نیست که در عملیات نظامی اخیر شرکت می‌کند؛ این رژیم نزدیک ۵-۶سال است در بمباران و حمله به غوطه شرکت دارد. چه در تلاشهایش برای اشغال غوطه و چه در اعدام‌های صحرایی.

رژیم ایران مرتکب نسل‌کشی در مناطق سنی‌نشین شده است. در کوچ اجباری مناطق سنی‌نشین مشارکت دارد و می‌خواهد بافت اجتماعی مناطق سنی‌نشین را تغییر دهد.

طبعاً این اعمال بر کسی پوشیده نیست. در عملیات آتشباری و حمله زمینی در دورة اخیر به غوطه مشارکت دارند و همچنین در عملیات اعدام صحرایی در غوطه و فاجعه‌یی که در حق شهروندان غيرنظامی صورت می‌گیرد. غوطه سنی‌نشین باقی خواهد ماند. رژیم آخوندی سرنگون خواهد شد و خامنه‌ای رو به زوال و نابودی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e85b79dc-2677-4947-928a-c64930e622c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات