728 x 90

محکوم کردن زندانیان به اعدام در ملأ عام؛ مدار جدیدی از وحشیگری و قساوت رژیم درمانده آخوندها

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

محکوم کردن زندانیان به اعدام در ملأ عام، مدار جدیدی از وحشیگری و قساوت رژیم درمانده آخوندها

 

قضاییه جلادان در یک حکم جنایتکارانه دو زندانی را به اعدام در ملأعام محکوم کرد. بنا به رسانه‌های رژیم آخوندی، سردژخیم مسعودی فر رئیس بیدادگاه فولاد شهر (اصفهان) اعلام کرد: دو زندانی «بنام های محمد. ق ۳۸ساله و صادق. م ۲۵ساله توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اصفهان و شعبه یک دادگاه کیفری استان محکوم به اعدام با چوبه‌دار در محل وقوع جرم شدند» (سایت تابناک - ۷فروردین) این دو زندانی متهم به‌قتل یک مأمور آگاهی نیروی سرکوبگر انتظامی هستند.

 

اعدام در ملأعام مدار جدیدی از وحشیگری و قساوت توسط رژیم درمانده آخوندهاست که تنها راه مقابله با خشم و انزجار مردم و جلوگیری از سقوط محتوم خود را در تشدید سرکوب و خفقان یافته است. این هدف اصلی خامنه‌ای در انتصاب رئیسی جلاد قتل‌عام ۶۷ به ریاست‌جمهوری رژیم است.

 

مقاومت ایران دبیرکل، کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر و گزارشگران ذیربط ملل متحد و عموم مراجع مدافع حقوق‌بشر را به اقدام فوری برای نجات جان این دو زندانی فرا می‌خواند و خواهان اعزام یک هیأت تحقیق بین‌المللی برای بازدید از زندانهای ایران و دیدار با زندانیان به‌ویژه محکومان به اعدام می‌باشد. نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران باید به شورای امنیت ملل متحد ارجاع و سردمداران رژیم در برابر عدالت قرار گیرند. معامله و مماشات با رژیمی که هیچ حد و مرزی در شکنجه و اعدام و کشتار به‌رسمیت نمی‌شناسد، زیرپا گذاشتن اصول و معیارهای اولیه حقوق‌بشر است که از پایه‌های تشکیل ملل متحد است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۹فروردین۱۴۰۱ (۲۹مارس۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6d78d5f-eb18-4cd6-8e28-a5a758b79896"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات