728 x 90

مجلس رژیم عباس علی‌آبادی از اعضای قدیمی سپاه پاسداران را به‌عنوان وزیر صمت تأیید کرد

عباس علی‌آبادی از اعضای قدیمی سپاه پاسداران
عباس علی‌آبادی از اعضای قدیمی سپاه پاسداران

مجلس رژیم عباس علی‌آبادی از اعضای قدیمی سپاه پاسداران را به‌عنوان وزیر صمت دولت آخوند رئیسی تأیید کرد.

در جلسه رأی اعتماد این وزیر پیشنهادی رئیسی جلاد بعضی از اعضای مجلس ارتجاع در جنگ درونی دستجات باند خامنه‌ای گوشه‌یی از سوابق این کارگزار جدید رژیم را برملا کردند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو مجلس ارتجاع از تربت‌جام در مورد برنامه پیشنهادی علی‌آبادی گفت: «از برنامه‌هایی که آقای وزیر به شما ارائه داده‌اند ظرف کمتر از نیم ساعت می‌شود ۵۰ تا از این برنامه‌ها را در میدان انقلاب تهیه کرد».

جلال محمودزاده عضو مجلس ارتجاع از مهاباد در ابتدا به سوابق نظامی او اشاره کرد و با طعنه به آخوند رئیسی گفت: «شما که سابقه فراوانی در زمینه نظامی داشته‌اید، آیا لازم نبود که به جای پذیرش مسئولیت وزارتخانه بسیار مهم و کلیدی صنعت، معدن و تجارت در همان مسئولیت‌های قبلی حضور پیدا می‌کردید. دایره انتخاب مدیران و وزرای دولت آقای رئیسی به حدی کوچک است که معمولاً برای انتخاب وزیر و معاون وزیر با کمبود نیرو مواجه می‌شویم، انتخاب وزرا از دانشگاههای امام حسین و امام صادق و آستان قدس یعنی انتخاب افراد از بین کسانی که در دوران تصدی آقای رئیسی حضور داشته‌اند».

این عضو مجلس ارتجاع در ادامه در مورد سوابق تحصیلی وزیر جدید صمت رژیم گفت: «لازم است به نمایندگان در خصوص افشاگریهایی که در رسانه‌ها مطرح شده توضیح دهید، آیا درست است که شما در مپنا با یورو حقوق ماهیانه ۶۰۰میلیون تومان می‌گرفته‌اید و از حقوق نجومی برخوردار بوده‌اید؟ موضوع مدرک تحصیلی شما چیست؟ تاریخ ورود شما به دانشگاه در مقطع لیسانس سال۱۳۵۸ بوده، تاریخ اخذ لیسانس مکانیک از دانشگاه شریف سال۱۳۶۸ است یعنی شما پس از ۱۰سال توانسته‌اید مدرک لیسانس را دریافت کنید، آیا درست است که مدرک لیسانس شما را آقای آزاد صادر کرده در حالی که وی سال۱۳۸۴ رئیس دانشگاه شریف شده یعنی ۱۶سال پس از این‌که شما از مقطع لیسانس فارغ‌التحصیل شده‌اید، فوق‌لیسانس شما را آقای رهبر از دانشگاه تهران و بر روی یک کاغذ ساده و بدون سربرگ در سال۱۳۹۰ صادر کرده است، ان‌شاء الله برای این موارد حتماً شما پاسخی دارید که برای نمایندگان ارائه کنید. ضروری است که به تناقض آشکار سال اخذ مدرک تحصیلی و سال استخدام خود پاسخ بدهید، بر اساس مدارک ارائه شده در سال۱۳۶۵ عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین شده‌اید، یعنی زمانی که حتی لیسانس نداشتید عضو هیأت علمی دانشگاه شدید، آقای علی‌آبادی اطلاعاتی که به‌عنوان هیأت علمی و معاون دانشگاه به شرکت مپنا در زمان شروع مسئولیت داده‌اند با سال اخذ مدرک تحصیلی وی همخوانی ندارد».

محمودزاده در بخشی از صحبت‌هایش به وضعیت خانوادگی و شبهه دوتابعیتی این کارگزار رژیم پرداخت و گفت:

«آیا درست است که خانواده شما سال‌ها ساکن آلمان بوده‌اند، آیا تابعیت خانواده خود را تأیید یا رد می‌کنید، بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، آیا شما قصد داشتید در صورت عدم اعتماد مجلس به خود برای مدیریت خاورمیانه شدن شرکت زیمنس تلاش کنید. امیدوارم به شبهات در خصوص مدرک تحصیلی، حقوق نجومی، مسئولیت‌های قبلی در دانشگاه و شرکت مپنا و برنامه‌های راهبردی خود به‌ویژه در بحث خودروسازی داخلی و صنایع معدنی شفاف‌سازی کنید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e522f48b-a0f7-4f12-9a8a-c6a47e2eed32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات