728 x 90

ماورای وقاحت و طلبکاری رئیس‌جمهور شیاد ولایت همراه با دعاوی مجرمانه در مورد کنکور و مراسم محرم

جلسه ستاد حکومتی مقابله با کرونا
جلسه ستاد حکومتی مقابله با کرونا
  • آخوند روحانی: خب الآن همه مردم در خیابان راه می‌روند درب مغازه می‌روند اینجا ما نمی‌گوییم آقا اینها را همه از فردا صبح تعطیل کنیم. تا بحث کنکور می‌شود، دومرتبه بحث می‌شود آقا کنکور باشد یا نباشد؟ خب چطور تو خیابان می‌رویم پس ما؟ برای ماه محرم هم همین‌طور!
  • آخوند روحانی: در اون موج اول برخی! فکر کردند این بیماری درست است که جدی است اما زمانش بسیار کوتاه است! حتی احتمال دارد برای سالها ممکن است این بیماری باشد.

آخوند روحانی در جلسه ستاد حکومتی مدیریت بیماری کرونا ۲۵مرداد ۹۹ :

در اون موج اول مردم ما احساس کردند این بیماری جدی ست منتهی یک اشکالی داشت و آن این‌که برخی! فکر کردند این بیماری درست است که جدی است اما زمانش بسیار کوتاه است! ما باید دو سه هفته مراعات کنیم این بیماری هم تمام می‌شود حالا دو هفته در خانه بمانیم دو هفته سفر نرویم دو هفته به مغازه‌ها بسته شود دو هفته مدرسه تعطیل باشد ما از این بیماری عبور می‌کنیم و تمام می‌شود زمان را کوتاه در نظر می‌گرفتند اما در موج دوم بیماری مردم! به این نتیجه رسیدند و متوجه شدند که این بیماری مربوط به یک زمان کوتاه چند هفته‌یی یا حتی چند ماه نیست حتی احتمال دارد برای سالها ممکن است این بیماری باشد حتی واکسن آن به دست بیاید آن واکسن هم استفاده بشود سال بعدش باز دومرتبه به‌صورتی ظهور و بروز پیدا کند اگر بنا باشد که ستاد ملی کرونا که مرجع اصلی است یک دستورالعملی را صادر بکند یک فردی دیگری که به‌هرحال یک جایگاهی دارد تریبونی در اختیار دارد تخصصی دارد او بیاید دو مرتبه یک جور دیگر برای مردم توضیح بدهد افکار مردم متشتت می‌شود اضطراب برای مردم ایجاد می‌شود ما همه باید متحدانه و همدلانه در این مسیر حرکت کنیم و پیش برویم.

ببینید تعطیل کردن یک هنر بزرگ نمی‌خواهد یک کلید را آدم می زند پایین خاموش می‌شود دیگه این خیلی هنر نمی‌خواهد.

تصمیم این است که کنکور اجرا بشود خب الآن همه مردم در خیابان راه می‌روند درب مغازه می‌روند برمی‌گردند اتوبوس سوار می‌شوند خانه اقوام شان کم و پیش می‌روند اینجا ما نمی‌گوییم آقا اینها را همه از فردا صبح تعطیل کنیم تا بحث کنکور می‌شود دومرتبه بحث می‌شود آقا کنکور باشد یا نباشد خب چطور تو خیابان می‌رویم پس ما؟ چطور اون تشکیلات اداری تشکیل می‌شود چطور آنجا آن مغازه هست آن پاساژ هست کنکور هم همان جور هست برای ماه محرم هم همین‌طور ما داریم وارد فضای محرم می شویم کم کم آخر این هفته روز جمعه اول ماه محرم الحرام است عاشورا باید زنده باشد مراسم هم باید زنده بماند اما در عین‌حال همه دستورالعمل‌های بهداشتی هم باید مورد مراعات قرار بگیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88f85c60-39c2-4abe-a14f-bdbca7f78ded"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات